quote:Op zondag 29 december 2024 16:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze kan ik wel hebben van Suus en Freek.
ik ook. prima liedje. fuck de hatersquote:Op zondag 29 december 2024 16:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze kan ik wel hebben van Suus en Freek.
quote:Op zondag 29 december 2024 16:43 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dan moet je dus even naar de biljartwinkel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Leuk jong0nsquote:"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
reeds besproken. Je valt in herhalingen... bah!quote:
Ruimen ze het ook even op?quote:
Nee.quote:Op zondag 29 december 2024 16:44 schreef BillDauterive het volgende:
Ach, zo erg is het niet. S&F hebben al 4 noteringen minder, dan mag dit wel blijven staan.
Vind het nog steeds niks. Maar de laatste dus?quote:Op zondag 29 december 2024 16:43 schreef Redefine het volgende:
Dit is gewoon een leuk nummer. De rest is een ander verhaal.
Dit liedje is de uitzonderingquote:Op zondag 29 december 2024 16:44 schreef Isorden het volgende:
Wat word iedereen hier ineens soft richting S&F?
Hang met mijn hoofd in een emmer hoorquote:Op zondag 29 december 2024 16:44 schreef Isorden het volgende:
Nee ze zijn getrouwd.quote:Op zondag 29 december 2024 16:44 schreef Evenstar het volgende:
Maar ze zijn dus geen broer en zus?
Ik geloof het nog niet..
Ze komen niet uit Volendam hoorquote:Op zondag 29 december 2024 16:44 schreef Evenstar het volgende:
Maar ze zijn dus geen broer en zus?
Ik geloof het nog niet..
ja dat is een mooie zin.quote:
Als het goed is wel ja.quote:Op zondag 29 december 2024 16:44 schreef Mark-Hgl het volgende:
[..]
Vind het nog steeds niks. Maar de laatste dus?
Liever dit dan Froukje, Bankzitters etc.quote:Op zondag 29 december 2024 16:44 schreef Isorden het volgende:
Never ....quote:Op zondag 29 december 2024 16:44 schreef Isorden het volgende:
Nog steeds?quote:Op zondag 29 december 2024 16:44 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Hang met mijn hoofd in een emmer hoor
daarmee is het bewijs niet perse geleverd.quote:
Ze staan er al veel minder in en de nummers zijn vooral niemendalletjes voor mij maar meer niet. Dan kan ik er nog wel mee leven. Coldplay vind ik mede zo vervelend omdat ze er zo vaak instaan, bijvoorbeeldquote:Op zondag 29 december 2024 16:44 schreef Isorden het volgende:
Dat sluit het niet per definitie uit dat ze broer en zus zijnquote:
Omdat ze een ranzig slechte muzikaal vermogen hebben. Sexloos in optima formaquote:Op zondag 29 december 2024 16:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hoogste Suzan en Freek voor de laatste dag. Ik keur t allesbehalve af maar waar hebben ze deze dalingen en uitvallers dit jaar aan te danken?
Haha, liever S&F dan Froukje, koekoekquote:Op zondag 29 december 2024 16:45 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Liever dit dan Froukje, Bankzitters etc.
Ja, zeggen ze, of ze weten niet wie de vader is ..... maar ik geloof er niks van.quote:
Froukje is wel echt beter dan deze 2quote:Op zondag 29 december 2024 16:45 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Liever dit dan Froukje, Bankzitters etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |