Nee.quote:Op zondag 29 december 2024 16:40 schreef Isorden het volgende:
Origineel van Alient Ant Farm is beter natuurlijk
Annie is aan het wokkenquote:Op zondag 29 december 2024 16:40 schreef MTheBassman het volgende:
We lachen altijd om Frank Boeijen's spraakgebrek, maar ik versta ook geen zak van dit nummer van Maikol
Hij vraagt of het goed gaat met Anniequote:Op zondag 29 december 2024 16:40 schreef MTheBassman het volgende:
We lachen altijd om Frank Boeijen's spraakgebrek, maar ik versta ook geen zak van dit nummer van Maikol
ja maar dan zitten jullie over anderhalf uur nog in dit topicquote:Op zondag 29 december 2024 16:40 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Anders ga je toch, net als @:Kopiko
[img=450] is echt fantastischquote:
Wat heeft Lennox hier nou mee te maken?quote:Op zondag 29 december 2024 16:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hij vraagt of het goed gaat met Annie
ik denk het niet.... 17 jaar getrouwdquote:Op zondag 29 december 2024 16:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
je bent gezakt voor je huwlijksexamen
Dat is ok.quote:Op zondag 29 december 2024 16:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja maar dan zitten jullie over anderhalf uur nog in dit topic
dat zij het glad strijkt wil niet zeggen dat jij slaagtquote:Op zondag 29 december 2024 16:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik denk het niet.... 17 jaar getrouwd
quote:Op zondag 29 december 2024 16:41 schreef Redefine het volgende:
MJ had ook gewoon in zijn eentje kunnen gaan lopen. Als je zo vaak het aan Annie moet vragen, dan weet je dat ze geen zin heeft.
Ja. ik vond echt leuk om het een keer live te hebben meegemaakt ondanks matig geluidquote:Op zondag 29 december 2024 16:40 schreef Isorden het volgende:
[..]
Die cover is echt prima te pruimen anders
Mja, hij loopt veel achteruit. Komt ie haar toch weer tegenquote:Op zondag 29 december 2024 16:41 schreef Redefine het volgende:
MJ had ook gewoon in zijn eentje kunnen gaan lopen. Als je zo vaak het aan Annie moet vragen, dan weet je dat ze geen zin heeft.
Wel geinig ja maar dit is echt stukken beter wmbquote:Op zondag 29 december 2024 16:40 schreef Isorden het volgende:
[..]
Die cover is echt prima te pruimen anders
hij begrijpt geen hints... toen ook al niet en nu al helemaal nietquote:Op zondag 29 december 2024 16:41 schreef Redefine het volgende:
is haar geraden... als zij niet strijkt heb ik geen keus...quote:Op zondag 29 december 2024 16:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat zij het glad strijkt wil niet zeggen dat jij slaagt
zolang je niet mept strijkt zij
Dan moet je dus even naar de biljartwinkel.quote:Op zondag 29 december 2024 16:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
is haar geraden... als zij niet strijkt heb ik geen keus...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
dan kun jij niet biljartenquote:Op zondag 29 december 2024 16:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat is dan ook het moment dat die het steeds weer vraagt.quote:Op zondag 29 december 2024 16:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mja, hij loopt veel achteruit. Komt ie haar toch weer tegen
Dan kun je niet meer biljartenquote:Op zondag 29 december 2024 16:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |