SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
O en ik dacht altijd dat jij ergens in de 30 wasquote:Op zondag 29 december 2024 16:19 schreef drakin het volgende:
[..]
Volwassen en uit huis, ben nu even bij hem
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op zondag 29 december 2024 16:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O en ik dacht altijd dat jij ergens in de 30 wasWacht, was die ongelooflijk lekkere blonde stoot met dikke jetsers die hier in huis was dus de 40 al gepasseerd?
![]()
![]()
Ik heb geen idee, wie weet was het wel jou saraquote:Op zondag 29 december 2024 16:23 schreef ToT het volgende:
[..]Wacht, was die ongelooflijk lekkere blonde stoot met dikke jetsers die hier in huis was dus de 40 al gepasseerd?
Heb je al een plaatje voor RLS slowchat?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oew nee, was me weer geheel ontschoten. Maar ik weet ook geen kut van RLS'af. Geheid dat je gezeik krijgt als je materiaal van 1 bepaalde RLS gebruikt voor een banner.quote:Op zondag 29 december 2024 16:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je al een plaatje voor RLS slowchat?![]()
Het wisselt nogal met die rlssen. Zet je creatieve brains maar ffkes aanquote:Op zondag 29 december 2024 16:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Oew nee, was me weer geheel ontschoten. Maar ik weet ook geen kut van RLS'af. Geheid dat je gezeik krijgt als je materiaal van 1 bepaalde RLS gebruikt voor een banner.
De Sc is een verzamelplek voor alls rlsssen samenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja snap ik, dat maakt het juist extra moeilijk.quote:Op zondag 29 december 2024 16:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het wisselt nogal met die rlssen. Zet je creatieve brains maar ffkes aan
De Sc is een verzamelplek voor alls rlsssen samen
Ik heb iets nodig wat smbool staat voor al die RLSSen.![]()
O jee dat is een moeilijkequote:Op zondag 29 december 2024 16:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja snap ik, dat maakt het juist extra moeilijk.
Ik heb iets nodig wat smbool staat voor al die RLSSen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Waarom kijken mensen reality tv?
Mensen kijken graag naar reality TV zodat ze zichzelf kunnen vergelijken met de personen in het programma
Hier komen we ook al niet veel verder mee
Misschien een verveeld echtpaar dat samen op de bank naar een spiegel zit te kijken?quote:Op zondag 29 december 2024 16:46 schreef Dotteke het volgende:
Waarom kijken mensen reality tv?
Mensen kijken graag naar reality TV zodat ze zichzelf kunnen vergelijken met de personen in het programma
Hier komen we ook al niet veel verder mee![]()
![]()
Denk niet dat de rlssers het daar mee eens zijnquote:Op zondag 29 december 2024 16:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Misschien een verveeld echtpaar dat samen op de bank naar een spiegel zit te kijken?![]()
Dan is het net of het voor ouderen is.
Ik kwam net wel een plaatje tegen maar of dat nu zo goede is
zoiets dan
https://www.dbsuriname.co(...)-reality-tv-project/Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 29 december 2024 16:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk niet dat de rlssers het daar mee eens zijn![]()
Dan is het net of het voor ouderen is.
Ik kwam net wel een plaatje tegen maar of dat nu zo goede isBedacht ik me idd ook, ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeft weinig met tv te maken, deze.![]()
Had heet al verwijderd en deze er voor neergezetquote:Op zondag 29 december 2024 16:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Bedacht ik me idd ook, ja!
Heeft weinig met tv te maken, deze.
https://www.dbsuriname.co(...)-reality-tv-project/Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja of een heel oud mens die commentaar typt op haar laptopquote:Op zondag 29 december 2024 16:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Misschien een verveeld echtpaar dat samen op de bank naar een spiegel zit te kijken?♡♡♡♡![]()
Erg eenvoudig weer.quote:Op zondag 29 december 2024 16:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had heet al verwijderd en deze er voor neergezet
https://www.dbsuriname.co(...)-reality-tv-project/![]()
Er is toch zo'n meme hier van een zolderkamerbewoner die op zijn scherm zit te kijken en als je uit zijn raam kijkt zie je schaarsgeklede dames volleyballen.quote:
Volgende plaatje heeft hij de gordijnen dichtgedaan.
Is dat iets?![]()
Dan heb je de dames weer in je DM , die kijken ook RLSquote:Op zondag 29 december 2024 16:55 schreef maily het volgende:
[..]
Er is toch zo'n meme hier van een zolderkamerbewoner die op zijn scherm zit te kijken en als je uit zijn raam kijkt zie je schaarsgeklede dames volleyballen.
Is dat iets?
Ja jeetjequote:Op zondag 29 december 2024 16:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan heb je de dames weer in je DM , die kijken ook RLS![]()
![]()
Ja tis wat allemaal hequote:
Had jij laatst die bijzondere nieuwe smaak van Bonne Maman chocopasta hier gepost?quote:Op zondag 29 december 2024 16:53 schreef ToT het volgende:
Of we maken screenshots van mario z'n posts!![]()
quote:Op zondag 29 december 2024 17:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zo weer wakker
Nog steeds brakHeb je ook een mooie tekening meegenomen?quote:Op zondag 29 december 2024 15:40 schreef ToT het volgende:
[..]Super leuk!
Hij had iemand gevonden die alle kleurplaten moest inkleuren die ik moest printen!Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Nee waardeloosquote:Op zondag 29 december 2024 16:59 schreef MizzezAmy het volgende:
En Milli Vanilli.
Of nee dat was juist niet real live![]()
![]()
Ja, dat vond 'ie wel leukquote:Op zondag 29 december 2024 15:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Muppet show!@ die kaart van @:gebrokenglas!
Ook al was de kaart voor papa-ToT, Mini-ToT ging ermee aan de haal
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Eigen schuld dikke bultquote:Op zondag 29 december 2024 17:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zo weer wakker
Nog steeds brak
quote:Op zondag 29 december 2024 16:55 schreef maily het volgende:
[..]
Er is toch zo'n meme hier van een zolderkamerbewoner die op zijn scherm zit te kijken en als je uit zijn raam kijkt zie je schaarsgeklede dames volleyballen.
Is dat iets?
Oorspronkelijke is met zonlicht, geloof ik.![]()
![]()
Het was een tof feestje, dan mag je daarna ook uitbrakken en uitslapen.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ehhhh nee?quote:Op zondag 29 december 2024 16:58 schreef maily het volgende:
[..]
Had jij laatst die bijzondere nieuwe smaak van Bonne Maman chocopasta hier gepost?![]()
![]()
quote:Op zondag 29 december 2024 16:59 schreef MizzezAmy het volgende:
En Milli Vanilli.
Of nee dat was juist niet real live![]()
![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Ja was echt heel gezelligquote:Op zondag 29 december 2024 17:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het was een tof feestje, dan mag je daarna ook uitbrakken en uitslapen.
:')![]()
Die ja. En zo herkenbaar.... dat vuurwerk licht is mega irritantquote:Op zondag 29 december 2024 17:05 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oorspronkelijke is met zonlicht, geloof ik.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat mag, maar niet klagenquote:Op zondag 29 december 2024 17:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het was een tof feestje, dan mag je daarna ook uitbrakken en uitslapen.
quote:Op zondag 29 december 2024 17:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zo weer wakker
Nog steeds brakHee man!
![]()
quote:Op zondag 29 december 2024 17:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die ja. En zo herkenbaar.... Zonlicht op je beeldscherm is mega irritant![]()
![]()
quote:Op zondag 29 december 2024 17:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die ja. En zo herkenbaar.... dat vuurwerk licht is mega irritant![]()
![]()
En nu een tomatensoepje en nasi?quote:Op zondag 29 december 2024 17:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja ik ben weer wakkerAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Hmmmm soep klinkt nu wel goed ja.quote:Op zondag 29 december 2024 17:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En nu een tomatensoepje en nasi?
Vreemd genoeg ben ik ineens door m'n soepvoorraad heen!![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Ik laat sowieso wat bezorgen maar weet nig niet watquote:Op zondag 29 december 2024 17:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En nu een tomatensoepje en nasi?:')sinterklaaskapoentje
![]()
Je hebt goed voor ons gezorgd hoorquote:Op zondag 29 december 2024 17:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Hmmmm soep klinkt nu wel goed ja.
Vreemd genoeg ben ik ineens door m'n soepvoorraad heen!:')![]()
quote:Op zondag 29 december 2024 17:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Je hebt goed voor ons gezorgd hoor![]()
![]()
![]()
Dat is correct en tevens juist. Genoeg en lekker gegetenquote:Op zondag 29 december 2024 17:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Je hebt goed voor ons gezorgd hoor
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Rollade bijna klaar, spruiten en aardappelen ookquote:Op zondag 29 december 2024 17:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En nu een tomatensoepje en nasi?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :Psinterklaaskapoentje
![]()
Lekker vroegquote:Op zondag 29 december 2024 17:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Rollade bijna klaar, spruiten en aardappelen ook:')![]()
Voor mij doen ben ik laat, eet vaak wel vroeger. Maar de rollade was nog niet goed ontdooitquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Ik wacht nog wel effe. Geen trekquote:Op zondag 29 december 2024 17:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voor mij doen ben ik laat, eet vaak wel vroeger. Maar de rollade was nog niet goed ontdooit:')![]()
Mhhh, misschien nog een nachtje alleen. Vliegtuig van vriendin heeft 55 minuten vertraging en heeft 50 minutten om over te stappen
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 29 december 2024 17:20 schreef Fogel het volgende:
Mhhh, misschien nog een nachtje alleen. Vliegtuig van vriendin heeft 55 minuten vertraging en heeft 50 minutten om over te stappen![]()
Ja, glas dat je in de glasbak gooit gaat eigenlijk nooit meer stuk.quote:
Het geluid van stukvallend glas.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Bij jou zijn gister alle glazen heelgebleven, dat wel ...
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Al sinds vrijdag, dus meer dan een nacht.quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ja dat viel weer mee!quote:Op zondag 29 december 2024 17:30 schreef gebrokenglas het volgende:
Bij jou zijn gister alle glazen heelgebleven, dat wel ...![]()
![]()
quote:Op zondag 29 december 2024 17:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
Al sinds vrijdag, dus meer dan een nacht.![]()
![]()
Als ik een lege wijnfles in de glasbak flikker hoor ik 'm toch echt kapot vallen hoor!quote:Op zondag 29 december 2024 17:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, glas dat je in de glasbak gooit gaat eigenlijk nooit meer stuk.
Het geluid van stukvallend glas.
Wat ook grappig is. Met een ruitentikker een wijngles of aquarium stuk tikkenIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Oké. 😮quote:Op zondag 29 december 2024 17:32 schreef DJMO het volgende:
[..]
Als ik een lege wijnfles in de glasbak flikker hoor ik 'm toch echt kapot vallen hoor!
Wat ook grappig is. Met een ruitentikker een wijngles of aquarium stuk tikkenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Kopje thee? Extra sterk?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Achja, als ze maar voor zondag terug is want dan gaan we samen op reisquote:I'm surrounded by morons!
Ik gooi extra hard hihiquote:Op zondag 29 december 2024 17:32 schreef DJMO het volgende:
[..]
Als ik een lege wijnfles in de glasbak flikker hoor ik 'm toch echt kapot vallen hoor!
Wat ook grappig is. Met een ruitentikker een wijngles of aquarium stuk tikkenWerewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Ik heb het al op mmm was lekkerquote:Op zondag 29 december 2024 17:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik wacht nog wel effe. Geen trekWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O dat is minder. Moet ze lang vliegen dan?quote:Op zondag 29 december 2024 17:20 schreef Fogel het volgende:
Mhhh, misschien nog een nachtje alleen. Vliegtuig van vriendin heeft 55 minuten vertraging en heeft 50 minutten om over te stappenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En nu afwassen, opruimen, en een mooie film opzetten?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Je bent ook vaak genoeg alleen op reis, dan slaapt je vriendin ook alleenquote:Op zondag 29 december 2024 17:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
Al sinds vrijdag, dus meer dan een nacht.
Drink jij weer wijn dan?quote:Op zondag 29 december 2024 17:32 schreef DJMO het volgende:
[..]
Wat ook grappig is. Met een ruitentikker een wijngles of aquarium stuk tikkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gezellig, waar gaat de reis naar toe?quote:Op zondag 29 december 2024 17:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
Achja, als ze maar voor zondag terug is want dan gaan we samen op reisWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Dat moet nog gebeuren, ik ga Alone kijken en een deel van Bureau Raampoort denk ikquote:Op zondag 29 december 2024 17:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En nu afwassen, opruimen, en een mooie film opzetten?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Slaap jussie slaapquote:
Geef een bolk en geen gaapWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 29 december 2024 17:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Slaap jussie slaap
Geef een bolk en geen gaap![]()
![]()
Hij kon het bolken niet laten
hij bolkte na ieder post
HIj kon het Bolken niet laten, en bolkte na iedere post
Dat liep veel te veel in de gaten, en oh daar kwam weer een mooi gedichtje vanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Wie komt er alle jaren...sinterklaaskapoentje
![]()
Daar heb ik serieus een plaatje van willen maken, een tijdje geleden!quote:Op zondag 29 december 2024 17:48 schreef Dotteke het volgende:
Hij kon het bolken niet laten
hij bolkte na ieder post
HIj kon het Bolken niet laten, en bolkte na iedere post
Dat liep veel te veel in de gaten, en oh daar kwam weer een mooi gedichtje van![]()
![]()
Kan altijd nogquote:Op zondag 29 december 2024 17:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Daar heb ik serieus een plaatje van willen maken, een tijdje geleden!
quote:Op zondag 29 december 2024 17:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
Het kan beter, beetje bleh.
Hoe is t met jou?![]()
![]()
Hey mevr beetje bleh
![]()
Brak nog van het feestje bij ToTquote:Op zondag 29 december 2024 17:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
Het kan beter, beetje bleh.
Hoe is t met jou?
:')![]()
Ah, op tijd naar bed vanavond.. dan ben je morgen weer zo fit als een hondjequote:Op zondag 29 december 2024 17:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Brak nog van het feestje bij ToT
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕sinterklaaskapoentje
![]()
Eerst nog eens bedenken wat ik ga etenquote:Op zondag 29 december 2024 17:53 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah, op tijd naar bed vanavond.. dan ben je morgen weer zo fit als een hondje:')![]()
*hoentjequote:Op zondag 29 december 2024 17:53 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah, op tijd naar bed vanavond.. dan ben je morgen weer zo fit als een hondje![]()
![]()
Kapsalon na drankquote:Op zondag 29 december 2024 17:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Eerst nog eens bedenken wat ik ga etenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
hoentje!quote:Op zondag 29 december 2024 17:53 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah, op tijd naar bed vanavond.. dan ben je morgen weer zo fit als een hondje![]()
![]()
Een broodje bij de turk halen, of een lekkere pizza?quote:Op zondag 29 december 2024 17:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Eerst nog eens bedenken wat ik ga eten"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Krijg er trek vanquote:Op zondag 29 december 2024 17:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja of pizza, of McDonaldsUw ADH vitamine Worst
Het is een onlogische route, omdat dat het enige was dat op korte termijn boekbaar was.quote:Op zondag 29 december 2024 17:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is minder. Moet ze lang vliegen dan?
Tromsø-Bergen-Trondheim.I'm surrounded by morons!
Zegt mij kwa vliegtijd helemaal niets. Wel jammer dat er niet iets beters boekbaar wasquote:Op zondag 29 december 2024 17:59 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het is een onlogische route, omdat dat het enige was dat op korte termijn boekbaar was.
Tromsø-Bergen-Trondheim.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Moeten ons voorbereiden op oorlog en schaars eten tochquote:
Uw ADH vitamine Worst
Tot die tijd het er nog maar even van nemenquote:Op zondag 29 december 2024 18:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Moeten ons voorbereiden op oorlog en schaars eten toch![]()
![]()
quote:Op zondag 29 december 2024 18:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Moeten ons voorbereiden op oorlog en schaars eten toch
Morgen even wat blikken snert inslaan
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Trondheim ligt grofweg tussen Tromsø en Bergen in.quote:Op zondag 29 december 2024 18:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zegt mij kwa vliegtijd helemaal niets. Wel jammer dat er niet iets beters boekbaar wasI'm surrounded by morons!
Ah, maar ze heeft het voor elkaar gekregen om omgeboekt te worden naar de directe vlucht van Tromsø naar TrondheimSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
Net laatste aflevering gezien.quote:Op zondag 29 december 2024 18:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik ga maar eens seizoen 2 van squid game checken
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Het voelde niet als de laatste aflevering….quote:I'm surrounded by morons!
Nou, de eerste 2 afleveringen vond ik even wat tegenvallen, maar daarna werd het beter.quote:
Ja, ik vond het wel leuk
Haha neequote:Op zondag 29 december 2024 18:05 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het voelde niet als de laatste aflevering….SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause there is always a wrong to your right 🎶sinterklaaskapoentje
![]()
Ik moet even inkomen hoor... Lang geleden dat ik seizoen 1 heb gezien.quote:Op zondag 29 december 2024 18:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nou, de eerste 2 afleveringen vond ik even wat tegenvallen, maar daarna werd het beter.
Ja, ik vond het wel leuk:')![]()
quote:Op zondag 29 december 2024 18:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja was voor mij ook, maar gaat snel genoegquote:Op zondag 29 december 2024 18:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik moet even inkomen hoor... Lang geleden dat ik seizoen 1 heb gezien.
quote:Op zondag 29 december 2024 18:10 schreef JustinK het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
Oh wacht, nu heb ik Kapoens verwachtingen misschien ook wel te hoog gemaakt
Cause there is always a wrong to your right 🎶sinterklaaskapoentje
![]()
Ik ben niet heel erg in de mood voor een serie eigenlijkquote:Op zondag 29 december 2024 18:15 schreef MizzezAmy het volgende:
Oh wacht, nu heb ik Kapoens verwachtingen misschien ook wel te hoog gemaakt:')![]()
Is dit een overwinningskreet?quote:
Hoe gaat het met de krasloten?Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
![]()
Bad boys ride or die een optie?quote:Op zondag 29 december 2024 18:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ben niet heel erg in de mood voor een serie eigenlijkCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
quote:
Ik heb 10 euro gewonnenquote:Op zondag 29 december 2024 18:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is dit een overwinningskreet?
Hoe gaat het met de krasloten?.. Had donderdag de rest al open gekrast
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Muziek dan?quote:Op zondag 29 december 2024 18:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ben niet heel erg in de mood voor een serie eigenlijksinterklaaskapoentje
![]()
Nooit van gehoordquote:
Maar misschien is een film wel wat:')![]()
Lekker.quote:Op zondag 29 december 2024 18:18 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik heb 10 euro gewonnen.. Had donderdag de rest al open gekrast
![]()
![]()
quote:Op zondag 29 december 2024 18:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nooit van gehoord
Maar misschien is een film wel wat![]()
![]()
Wat ga je er voor kopenquote:Op zondag 29 december 2024 18:18 schreef Lovely het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 december 2024 18:18 schreef Lovely het volgende:
[..]
![]()
En daarvan een nieuw lot gekocht?Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Heb het eerst opgeborgen in mijn telefoon hoesjequote:
En wat betaalde je voor dat lot?quote:Op zondag 29 december 2024 18:20 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb het eerst opgeborgen in mijn telefoon hoesjeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 29 december 2024 18:20 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb het eerst opgeborgen in mijn telefoon hoesjedaar krijg je er geen rente over!
Misschien wel, maar er zitten wel hele grote plotgaten in, dit seizoenquote:Op zondag 29 december 2024 18:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dan had je te hoge verwachtingen!![]()
![]()
Nee volgend jaar wel weerquote:Op zondag 29 december 2024 18:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
En daarvan een nieuw lot gekocht?
5 euro per adventskalender dus heb ze gratis gehad..quote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Zoals jij altijd zegt:quote:Op zondag 29 december 2024 18:21 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Misschien wel, maar er zitten wel hele grote plotgaten in, dit seizoen
Every hole is a goal
Ik kijk gewoon over de plotgaten heen. Maar heb wel nog zoveel vragen.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
O dat is wel lekker kiet gespeeld.quote:Op zondag 29 december 2024 18:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
5 euro per adventskalender dus heb ze gratis gehad..
![]()
Jaaquote:Op zondag 29 december 2024 18:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is wel lekker kiet gespeeld.
![]()
quote:Op zondag 29 december 2024 18:23 schreef MizzezAmy het volgende:
Nr 6 in series vandaag (op Netflix) is het haardvuur![]()
![]()
De laatste aflevering voelde niet als de laatstequote:Op zondag 29 december 2024 18:23 schreef MizzezAmy het volgende:
Nr 6 in series vandaag (op Netflix) is het haardvuur![]()
![]()
Is natuurlijk ook wel romantisch, haardvuur op tv, kaarsjes aan, en dan gourmetten
Bezorgen ze dat ook al thuis?quote:Op zondag 29 december 2024 18:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Vette hap bij McDonald besteldWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een happy mealquote:Op zondag 29 december 2024 18:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Vette hap bij McDonald besteld
Staan een aantal op..quote:Op zondag 29 december 2024 18:25 schreef MizzezAmy het volgende:
Is natuurlijk ook wel romantisch, haardvuur op tv, kaarsjes aan, en dan gourmetten"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Nee, niet gourmetten, maar lekker samen naakt op een berenvel liggen en lekker knuffelenquote:Op zondag 29 december 2024 18:25 schreef MizzezAmy het volgende:
Is natuurlijk ook wel romantisch, haardvuur op tv, kaarsjes aan, en dan gourmettendat is romantisch
Nee, ze gooiden er zelfs nog een extra bolk op!quote:Op zondag 29 december 2024 18:24 schreef JustinK het volgende:
[..]
De laatste aflevering voelde niet als de laatste
Uber eats, ik woon vast onder een steen want nooit van gehoordquote:
Doet me weer denken aan 3e Kerstdagquote:Op zondag 29 december 2024 18:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, niet gourmetten, maar lekker samen naakt op een berenvel liggen en lekker knuffelendat is romantisch
![]()
![]()
Vandaag uit praag een kattenbel
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
We hebben gewoon het gourmetten overgeslagen en zijn er gewoon de twee volle minuten voor gegaanquote:Op zondag 29 december 2024 18:26 schreef JustinK het volgende:
[..]
Doet me weer denken aan 3e Kerstdag
quote:Op zondag 29 december 2024 18:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, niet gourmetten, maar lekker samen naakt op een berenvel liggen en lekker knuffelendat is romantisch
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Naakt knuffelenquote:Op zondag 29 december 2024 18:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar dat kon ik niet zeggen, want dan krijg ik weer opmerkingen van bepaalde personen
quote:Op zondag 29 december 2024 18:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Uber eats, ik woon vast onder een steen want nooit van gehoord![]()
![]()
Gelukkig, je had geen koffie in je mondquote:
Snert hier
En tomatensoep.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nee, dit keer niet.quote:Op zondag 29 december 2024 18:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig, je had geen koffie in je mondAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Dan zeg ik het toch gewoonquote:Op zondag 29 december 2024 18:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Naakt knuffelen
Maar dat kon ik niet zeggen, want dan krijg ik weer opmerkingen van bepaalde personen
Nu die limbo nicht die geen nicht is lex uitingquote:Op zondag 29 december 2024 18:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Naakt knuffelen
R.I.P DTS.![]()
Dat hebben wij hier niet denk ik. Maar nu zal ik ook nooit van die macD meuk bestellenquote:
Wat een combi?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 29 december 2024 18:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Klinkt als een doorgeëvolueerde ziekte die via lichaamssappen wordt overgedragen.![]()
Nee dat was gisterquote:Op zondag 29 december 2024 18:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Klinkt als een doorgeëvolueerde ziekte die via lichaamssappen wordt overgedragen.![]()
![]()
Ja, het is een beetje restjes opmaken. Dit blik snert is over datum dus dat moet maar eens op.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
R.I.P DTS.![]()
Oh doe mij die Big Tasty dan maarquote:Op zondag 29 december 2024 18:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik heb echt nergens zin in![]()
![]()
tttsssss GG tochquote:Op zondag 29 december 2024 18:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, het is een beetje restjes opmaken. Dit blik snert is over datum dus dat moet maar eens op.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh, staat die zo hoog?quote:Op zondag 29 december 2024 18:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nu die limbo nicht die geen nicht is lex uiting
Die heb ik hier al wel een paar keer gezien, is erg populair wel
Ik ben ook behoorlijk brak.quote:Op zondag 29 december 2024 18:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik heb echt nergens zin inMorgen weer een dag!
![]()
![]()
Alleen pizzaria's en een grill restaraunt een sushi ding en turkenquote:
Whehe dat klinkt wel erg, ja!quote:Op zondag 29 december 2024 18:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, het is een beetje restjes opmaken. Dit blik snert is over datum dus dat moet maar eens op.![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Behalve McDonaldsquote:
Wel vreeselijk duur tegenwoordig:')![]()
Niet zo gek, is ook mooi muziekquote:Op zondag 29 december 2024 18:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
https://www.rtvnoord.nl/a(...)oor-top-2000-in-2007![]()
Tsja, een vergeten blik.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
hoe erg kan het zijn?quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:06 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
stuur hem wel maar niet hier![]()
tere zieltjes enzo
@:kree Enzo
Valt trouwens wel mee, zo een teer zieltje heb ik nou ook weer niet
Goeie avond trouwens
Do what you love, love what you do!![]()
Had wel op 1 gemogenquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zondag 29 december 2024 18:39 schreef kree het volgende:
[..]
hoe erg kan het zijn?
Goeie avond trouwens![]()
![]()
Burger King rules meer.quote:Op zondag 29 december 2024 18:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Behalve McDonalds
Wel vreeselijk duur tegenwoordigDo what you love, love what you do!![]()
En dat ga je gewoon opeten?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Queen denk ikquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hey Kreequote:Op zondag 29 december 2024 18:39 schreef kree het volgende:
[..]
hoe erg kan het zijn?
Goeie avond trouwens
quote:Op zondag 29 december 2024 18:39 schreef kree het volgende:
[..]
hoe erg kan het zijn?
Goeie avond trouwens![]()
![]()
standaardquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nopequote:Op zondag 29 december 2024 18:42 schreef Lovely het volgende:
[..]
Vaak wel, maar kan ineens dit jaar anders zijn![]()
![]()
Die is echt zo erg achter uit gegaanquote:
Kreeg je eerder nog een giga broodje met flink wat hamburger er tussen krijg je nu een eenhapscrackertjeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
blijf het beter vinden als de Mac, maar kom bij beide niet regelmatig, zeker niet een burger-king want ligt niet op een route enzo vanaf werk enzo. `tenzij ik omrij via Amsterdam wat ongeveer hetzelfde is als tijd (of was) want we hebben nieuwe tunnel nu hierquote:Op zondag 29 december 2024 18:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ben ik echt in geen jaren geweest
Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagensinterklaaskapoentje
![]()
Hier een BK op het station. Ik ging er op de middelbare school wel eens heen.quote:Op zondag 29 december 2024 18:45 schreef kree het volgende:
[..]
blijf het beter vinden als de Mac, maar kom bij beide niet regelmatig, zeker niet een burger-king want ligt niet op een route enzo vanaf werk enzo. `tenzij ik omrij via Amsterdam wat ongeveer hetzelfde is als tijd (of was) want we hebben nieuwe tunnel nu hier:')
Forum Opties Forumhop: Hop naar: