Heerlijk. I like humorquote:Op zondag 29 december 2024 15:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik was een keer in een theewinkeltje met een vriendin. Ik kocht een paar theeblikken.
2 gozers achter de kassa. Die ene was met vriendin aan het afrekenen terwijl ik met andere kassagozer hard aan het lachen was over blikken in je ogen
Zij snapten het niet
of erachter, nog beterquote:Op zondag 29 december 2024 15:36 schreef Ferdo het volgende:
Bijna de juiste plek. Moet alleen nog een 1 voor.
maar is het ook waar? er wordt tegenwoordig zoveel gesuggereerd over van alles..quote:Op zondag 29 december 2024 15:36 schreef Zorro het volgende:
[..]
Best interessant, die gast geeft alles met goede onderbouwing.
Of een 8quote:Op zondag 29 december 2024 15:36 schreef Ferdo het volgende:
Of een 2 of 3.quote:Op zondag 29 december 2024 15:36 schreef Ferdo het volgende:
dat is dus gewoon een bevestigende reactiequote:Op zondag 29 december 2024 15:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik geef hier geen commentaar op![]()
ik ook, de rest hier heeft geen smaakquote:
Ja, want dan is het afgelopen.quote:
Kijk maar. Maar hij gebruikt een pitchmonitor of hoe het heet en dan zie je wat gezongen wordt en dan met een ander concert is dat op de honderdste en de microtoon gelijk. Zoiets.quote:Op zondag 29 december 2024 15:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
maar is het ook waar? er wordt tegenwoordig zoveel gesuggereerd over van alles..
Ah, ik dacht dat dat laatste anders bedoeld was en ging tevergeefs op zoek naar See Me in de T2K dit jaar…quote:Op zondag 29 december 2024 15:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
De nummers die opgeteld het succesvolst waren in de Top 100 allertijden minus de platen die wel in de Top 2000 staan
quote:Op zondag 29 december 2024 15:38 schreef Ferdo het volgende:
Maar waarom moest die zo gruwelijk hoog staan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Oke. maar ben vooraf sceptischquote:Op zondag 29 december 2024 15:38 schreef Zorro het volgende:
[..]
Kijk maar. Maar hij gebruikt een pitchmonitor of hoe het heet en dan zie je wat gezongen wordt en dan met een ander concert is dat op de honderdste en de microtoon gelijk. Zoiets.
Ik heb liever de koffer van Charrelquote:Op zondag 29 december 2024 15:38 schreef Nizno het volgende:
Hier had het origineel van Marco Borsato ook kunnen staan
quote:
Dat is Matthijs van N met je eensquote:Op zondag 29 december 2024 15:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb liever de koffer van Charrel
al besprokenquote:
quote:Op zondag 29 december 2024 15:39 schreef essnhills het volgende:
[..]Dat komt gewoon door jóu!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
Dat is dan ook voor het eerst en hopelijk voor het laatstquote:
* Isorden schrapt She voor de karaoke avondquote:Op zondag 29 december 2024 15:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Als een vent dit voor mij zou zingen, dan was dat gelijk de laatste keer dat hij zou zingen of ademen
Wissel de twee maar om wmbquote:Op zondag 29 december 2024 15:40 schreef Bugno3 het volgende:
Dit hoger dan I Want You is wel redelijk curieus overigens.
Martin Morero natuurlijk.quote:
Nee komt door @Shiiquote:
als een vrouw of man of welk identificatienummer dan ook dit voor me zou zingen zou ik vragen om mn geld terugquote:Op zondag 29 december 2024 15:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Als een vent dit voor mij zou zingen, dan was dat gelijk de laatste keer dat hij zou zingen of ademen
Of Gert Verhulst.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |