is gewoon wel zo.quote:
Belachelijkquote:Op zondag 29 december 2024 15:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik heb je schone lakensverzoek net nog naar radio 2 geappt maar ze willen t niet uitzenden
Er zitten veel van die 'subtiele' stemfilters overheen, die zogenaamd niet op zouden moeten vallen. Maar dat doen ze wel.quote:Op zondag 29 december 2024 15:27 schreef alopio het volgende:
Ik walg wel een beetje van Taylor Swift
Dat is leuk, dan denk je de volgende keer ook weer dat je het voor het eerst hoort!quote:Op zondag 29 december 2024 15:27 schreef Berkery het volgende:
Ik hoor dit voor eerst, denk ik. Over 10 minuten ben ik het alweer vergeten
je vergeet de Squote:
Iemand TayTay noemen is al kotswaardig, vind je ook niet NizNizquote:Op zondag 29 december 2024 15:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
is gewoon wel zo.
Oprecht elke BakvisseSwiftie koopt de nieuwe CDs want TayTay versie.
@:datismijnmening geef toe jij hebt ook alle CDs opnieuw gekocht in de TayTay versie
Help 's…quote:Op zondag 29 december 2024 15:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
De nummer 1 in de Top 100 allertijden allertijdenlijst die niet in de Top 2000 staat, is sinds dit jaar nieuw binnen. Is niet meer Je t'aime moi non plus
Blijf van TayTay afquote:Op zondag 29 december 2024 15:28 schreef alopio het volgende:
[..]
Iemand TayTay noemen is al kotswaardig, vind je ook niet NizNiz
goeie drummer, matige tuinmanquote:
ja het origineel van Nick en Simon is 100x beter dan deze Totoquote:Op zondag 29 december 2024 15:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik weet dat er heel veel mannen zijn
Oh, See me, feel me van The Whoquote:
TaaiTaaiquote:
Dat zal volgend jaar, zo eind december zijn, denk ik.quote:Op zondag 29 december 2024 15:28 schreef Felagund het volgende:
Dat is leuk, dan denk je de volgende keer ook weer dat je het voor het eerst hoort!
quote:Op zondag 29 december 2024 15:30 schreef Evenstar het volgende:
@:Isorden
Al onderweg? Ligt er op hoor!
[ afbeelding ]
Dat doet niets af aan het feit dat ik haar muziek niet leuk vind. Ik vind dat ze goede dingen doet.quote:Op zondag 29 december 2024 15:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Goed allemaal de best verkopende vrouwelijke artieste van afgelopen jaar afgezannikt ja? De vrouw die o.a. hoe streamingdiensten hun artiesten betalen heeft aangepakt?
Mooi
en heb je een american footbal speler op je nekquote:Op zondag 29 december 2024 15:30 schreef alopio het volgende:
[..]
Als ik aan TayTay zit moet ik waarschijnlijk heel lang de cel in
2024: La Noia was mijn favoriete plaat, maar Rim Tim Taga Dim had ik liever ook boven The Code. Ik kon daar wat minder mee, vooral die rapstukken.quote:Op zondag 29 december 2024 15:25 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wie had toen moeten winnen?
2024: The Code, terechte winnaar. In ieder geval beter dan Israel. Het lied was ook beter dan de nr 2 Kroatië, al had ik het wel een balkanland gegund om te winnen.
2023: Loreen, Tja, daar had Kaarija moeten winnen.
2022: Kalush Orchestra. Nog steeds balen dat zij gewonnen hebben, maar goed, ik had ook niets met de andere inzendingen.
2021: Måneskin, terecht.
2019: Duncan, ja, ook terecht hoor! We mochten wel weer een keer winnen ook
2018: Netta - Toy. Ik had toch liever Fuego gehad.
2017: Salvador Sobral. Vind je dit ook onterecht?
2016: Jamala. Het ging of tussen Oekraíne, of Rusland of toch Australië. Ik vond de laatste het leukst.
2015: Måns. Beter dan dat Russische saaie liedje en ook beter dan de valszingende Italianen van Il Volo. Terecht.
2014: Conchita Wurst. Geen discussie over mogelijk, haha
En die nep optreedt door te playbacken (Waar zij niet de enige mee is overigens, de Eagles om er maar een te noemen doen er ook aan mee)quote:Op zondag 29 december 2024 15:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Goed allemaal de best verkopende vrouwelijke artieste van afgelopen jaar afgezannikt ja? De vrouw die o.a. hoe streamingdiensten hun artiesten betalen heeft aangepakt?
Mooi
Grappig, wij keken wel eens Ein abend in Wienquote:
Taylor en playbacken?quote:Op zondag 29 december 2024 15:31 schreef Zorro het volgende:
[..]
En die nep optreedt door te playhbacken (Waar zij niet de enige mee is overigens, de Eagles om er maar een te noemen doen er ook aan mee)
wat deed je dan ook in de winkel op zondagquote:Op zondag 29 december 2024 15:31 schreef peaceman het volgende:
het was belachelijk druk in de winkel.
Eten kopen voor vanavond. En appels en rozijnen. Die had ik nog niet en heb ik morgen nodig.quote:Op zondag 29 december 2024 15:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
wat deed je dan ook in de winkel op zondag
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 29 december 2024 15:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Taylor en playbacken?![]()
![]()
![]()
Laat mij niet lachen.
Hoe kan ze anders ook die lange tour met concerten van drie uur volhouden.quote:Op zondag 29 december 2024 15:31 schreef Zorro het volgende:
[..]
En die nep optreedt door te playbacken (Waar zij niet de enige mee is overigens, de Eagles om er maar een te noemen doen er ook aan mee)
Ach die kan niet tegen mijn 30cm opquote:Op zondag 29 december 2024 15:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
en heb je een american footbal speler op je nek
Appelflappenquote:Op zondag 29 december 2024 15:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Eten kopen voor vanavond. En appels en rozijnen. Die had ik nog niet en heb ik morgen nodig.
Eagles ookquote:Op zondag 29 december 2024 15:31 schreef Zorro het volgende:
[..]
En die nep optreedt door te playbacken (Waar zij niet de enige mee is overigens, de Eagles om er maar een te noemen doen er ook aan mee)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |