nee is de taylers versionquote:
Wie had toen moeten winnen?quote:Op zondag 29 december 2024 15:17 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Sinds 2014-ish. Ik vond vooral 2023 echt walgelijk. Maar ook de overwinning van Duncan snapte ik geen ene hol van. Ik dacht echt dat dat een run of the mill zoetsappige ballad was.
ja en alles opnieuw uitbrengen heeft haar ook geen windeieren gelegd... als die bakvisjes kopen dat de nieuwe CDs want TaaiTaaiquote:Op zondag 29 december 2024 15:24 schreef Evenstar het volgende:
Oh de chick die meelift op succes van Travic Kelce god.
Beetje goedkoop maar ja ook wel een beetje smerig gespeeld van de rechtenhebbenden natuurlijkquote:Op zondag 29 december 2024 15:25 schreef Momo het volgende:
Die Taylors version versies allemaal, heerlijke melkkoe
Ik zie niets... waar moet ik kijkenquote:Op zondag 29 december 2024 15:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zie je wel dat je met beleid op een banjo kunt spelen?
Dit ging om een ruzietje/relletje toch?quote:Op zondag 29 december 2024 15:25 schreef Momo het volgende:
ze zing Christmasquote:
Ik wilde je al gaan taggenquote:Op zondag 29 december 2024 15:26 schreef datismijnmening het volgende:
IT’S A LOVE STORY BABY JUST YES!!!!!![]()
![]()
![]()
quote:
In Nederland zingt ze ook valsquote:
Ja en neequote:Op zondag 29 december 2024 15:25 schreef Momo het volgende:
Deze oudere nummers zijn voor mijn generatie ook wel een beetje jeugdsentiment, denk ikquote:Op zondag 29 december 2024 15:26 schreef Diaan73 het volgende:
Ik snap die hele hype rondom Taylor Swift niet
de rechten waren doorverkocht enzoquote:Op zondag 29 december 2024 15:26 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dit ging om een ruzietje/relletje toch?
quote:Op zondag 29 december 2024 15:26 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dit ging om een ruzietje/relletje toch?
Ja, beide toch?quote:Op zondag 29 december 2024 15:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Beetje goedkoop maar ja ook wel een beetje smerig gespeeld van de rechtenhebbenden natuurlijk
Ik ken dit helemaal niet. Was niet tijdens mijn jeugd.quote:Op zondag 29 december 2024 15:26 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Deze oudere nummers zijn voor mijn generatie ook wel een beetje jeugdsentiment, denk ik
PERMABANquote:Op zondag 29 december 2024 15:27 schreef alopio het volgende:
Ik walg wel een beetje van Taylor Swift
Altijd een prima liedje geweest ja.quote:Op zondag 29 december 2024 15:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is gewoon een goeie song, dat vond ik toen al.
Ik heb je schone lakensverzoek net nog naar radio 2 geappt maar ze willen t niet uitzendenquote:
Dat vinden wij niet raarquote:Op zondag 29 december 2024 15:26 schreef Zorro het volgende:
Ook zo'n artiest die "Live" optreedt en toch elke avond op EXACT dezelfde manier zingt.
+1quote:Op zondag 29 december 2024 15:27 schreef Berkery het volgende:
Ik hoor dit voor eerst, denk ik. Over 10 minuten ben ik het alweer vergeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |