ze zing Christmasquote:
Ik wilde je al gaan taggenquote:Op zondag 29 december 2024 15:26 schreef datismijnmening het volgende:
IT’S A LOVE STORY BABY JUST YES!!!!!![]()
![]()
![]()
quote:
In Nederland zingt ze ook valsquote:
Ja en neequote:Op zondag 29 december 2024 15:25 schreef Momo het volgende:
Die Taylors version versies allemaal, heerlijke melkkoe
Deze oudere nummers zijn voor mijn generatie ook wel een beetje jeugdsentiment, denk ikquote:Op zondag 29 december 2024 15:26 schreef Diaan73 het volgende:
Ik snap die hele hype rondom Taylor Swift niet
de rechten waren doorverkocht enzoquote:Op zondag 29 december 2024 15:26 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dit ging om een ruzietje/relletje toch?
quote:Op zondag 29 december 2024 15:26 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dit ging om een ruzietje/relletje toch?
Ja, beide toch?quote:Op zondag 29 december 2024 15:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Beetje goedkoop maar ja ook wel een beetje smerig gespeeld van de rechtenhebbenden natuurlijk
Ik ken dit helemaal niet. Was niet tijdens mijn jeugd.quote:Op zondag 29 december 2024 15:26 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Deze oudere nummers zijn voor mijn generatie ook wel een beetje jeugdsentiment, denk ik
PERMABANquote:Op zondag 29 december 2024 15:27 schreef alopio het volgende:
Ik walg wel een beetje van Taylor Swift
Altijd een prima liedje geweest ja.quote:Op zondag 29 december 2024 15:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is gewoon een goeie song, dat vond ik toen al.
Ik heb je schone lakensverzoek net nog naar radio 2 geappt maar ze willen t niet uitzendenquote:
Dat vinden wij niet raarquote:Op zondag 29 december 2024 15:26 schreef Zorro het volgende:
Ook zo'n artiest die "Live" optreedt en toch elke avond op EXACT dezelfde manier zingt.
+1quote:Op zondag 29 december 2024 15:27 schreef Berkery het volgende:
Ik hoor dit voor eerst, denk ik. Over 10 minuten ben ik het alweer vergeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |