quote:Op zondag 29 december 2024 15:17 schreef essnhills het volgende:
Dit ken ik nietBedankt, nu hoef ik het niet meer te zeggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
luister je eigenlijk ook naar de top2000?quote:
quote:Op zondag 29 december 2024 15:17 schreef essnhills het volgende:
Dit ken ik nietEn toch ga je volgend jaar achter dit nummer eenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zetten
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
De algoritmes van/t.o.v. wat?quote:Op zondag 29 december 2024 15:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daardoor vallen ze bij de algoritmes vaker buiten de boot.
Nee, maar verder gezellig dat jullie mij taggen.quote:Op zondag 29 december 2024 15:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
luister je eigenlijk ook naar de top2000?
Scheelt weerquote:Op zondag 29 december 2024 15:18 schreef Isorden het volgende:
[..]
Bedankt, nu hoef ik het niet meer te zeggen.
Wie?quote:Op zondag 29 december 2024 15:18 schreef Isorden het volgende:
Ja Paul, dat krijg je met zo'n matige drummer.
Absoluutquote:Op zondag 29 december 2024 15:18 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
En toch ga je volgend jaar achter dit nummer eenzetten
Worden nooit een TikTok hit of Spotifyaanbeveling,quote:Op zondag 29 december 2024 15:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De algoritmes van/t.o.v. wat?
Ik probeer je oprecht te volgen, maar het lukt me (nog) niet…
Ah, op die manier.quote:Op zondag 29 december 2024 15:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Precies, het zijn alleen Veronica Adje Bouwman klassiekers, die krijgt de jeugd nooit meer teruggekaatst
Daarom gaat Child in Time ook alleen nog maar terugvallen
Spotify. Ofwel, de ontdekkers van een Halo of Flies zijn een uitstervend ras tov de ontdekkers van andere klassiekers als Telegraph Road.quote:Op zondag 29 december 2024 15:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De algoritmes van/t.o.v. wat?
Ik probeer je oprecht te volgen, maar het lukt me (nog) niet…
Hele herkenbare cyclusquote:Op zondag 29 december 2024 15:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Absoluut
Want dit ga ik pas volgend jaar weer horen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |