Jaquote:
Geen van beide. Zij is gestopt met de opleiding om aan een muziek carrière te werkenquote:Op zondag 29 december 2024 14:59 schreef Strani het volgende:
[..]
En wie van jullie is na dat jaar blijven zitten?
En Onderdijk spreek je uit als Keutquote:Op zondag 29 december 2024 14:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
En Oudendijk spreek je uit als Ouwedoik
Dat is dan jammerlijk misluktquote:Op zondag 29 december 2024 15:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Geen van beide. Zij is gestopt met de opleiding om aan een muziek carrière te werken
Ach ja, zijn ook nog zat mensen die Gorinchem uitspreken zoals je het schrijft.quote:
Dat wist ikquote:Op zondag 29 december 2024 15:00 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ach ja, zijn ook nog zat mensen die Gorinchem uitspreken zoals je het schrijft.
Terwijl het gewoon Gorkum is
Of De Bom (de Doe Maar cover)quote:Op zondag 29 december 2024 15:00 schreef LTVDK het volgende:
Zouden we op Doekoe of Schudden stemmen?
quote:Op zondag 29 december 2024 14:57 schreef mario390 het volgende:
guns n roses volgend jaar in wien, support sex pistols
Dat klinkt al weer redelijk zoals Wieringers plaatsnamen uitspreken, terwijl dat volgens mij toch net weer een ander dialect is…quote:Op zondag 29 december 2024 14:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
En Oudendijk spreek je uit als Ouwedoik
er zijn zelfs mensen die weigen zeggen tegen Wijchenquote:Op zondag 29 december 2024 15:00 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ach ja, zijn ook nog zat mensen die Gorinchem uitspreken zoals je het schrijft.
Terwijl het gewoon Gorkum is
Wieken toch?quote:Op zondag 29 december 2024 15:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
er zijn zelfs mensen die weigen zeggen tegen Wijchen
Wiegenquote:
Oj die wist ik ookquote:Op zondag 29 december 2024 15:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
er zijn zelfs mensen die weigen zeggen tegen Wijchen
Nee,da's nog wel hetzelfdequote:Op zondag 29 december 2024 15:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat klinkt al weer redelijk zoals Wieringers plaatsnamen uitspreken, terwijl dat volgens mij toch net weer een ander dialect is…
Waylon kon dat al nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |