Is Echoes zo hard gezakt ja?quote:
I've got the answers to all of your (music) questions.quote:
Oh, hoe gaat die danquote:Op zondag 29 december 2024 15:06 schreef Isorden het volgende:
[..]
I've got the answers to all of your (music) questions.
Dat is bij dat punt in Limburg waar al die vakantiegangers uit het hele land samenkomen en van bus veranderen op weg naar het zuiden van europa…quote:
Gewoon 60 minuten hoor.quote:
Nou zoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Baal nog steeds dat ze die op Bospop niet live speeldenquote:Op zondag 29 december 2024 15:06 schreef MTheBassman het volgende:
Oh, Halo of Flies zo. Dat is wel echt een hoogtepuntje elk jaar
de grotquote:Op zondag 29 december 2024 15:04 schreef essnhills het volgende:
628 The Cave Mumford & Sons
627 The Loneliest Måneskin
626 Little Black Submarines The Black Keys
625 Don't Fear The Reaper Blue Öyster Cult
624 Love Story (Taylors Version) Taylor Swift
623 Rosanna Toto
622 Dat Komt Door Jou Guus Meeuwis
621 She Elvis Costello
620 Halo Of Flies Alice Cooper
619 Like A Prayer Madonna
quote:Op zondag 29 december 2024 15:07 schreef Isorden het volgende:
[..]
Nou zoHmmmmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zegt me nog niksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ja ken jem welquote:
Dan zal Poison de hoogste van m worden ben ik bangquote:Op zondag 29 december 2024 15:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Alice zal toch ook wel eens een DAB krijgen..dat die rouwvliegjes wat hoger mogen cirkelen
En Mien met de mandolienquote:
Dat is nu ook al.quote:Op zondag 29 december 2024 15:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dan zal Poison de hoogste van m worden ben ik bang
Dat is ie sws alquote:Op zondag 29 december 2024 15:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dan zal Poison de hoogste van m worden ben ik bang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |