SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bracket:
Spelletjes:
Voorspelspel: DRT / PDC WK 2025 - Het voorspelspel #1:
Nostradamus: DRT / DRT Nostradamus, editie 2025 #1
Pick'em: DRT / Pick'em WK 2025 Een toegankelijk spelletje voor allen #1
Bingo:
TV:
Voor de dartsliefhebber is Viaplay een must. Viaplay tv zal weliswaar het een en ander uit gaan zenden, maar voor HET WK is dat natuurlijk niet voldoende. Bovendien wil je de hoogstaande analyses van analist Jerry en co. natuurlijk niet missen. Is schraalhans keukenmeester? Dan is VTM wellicht een optie.
NEGENTJES:
Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-video
Gifjes:![]()
Ja sorry, ik had niet door dat ik LaPo had. Tussendoor Top 2000-topicquote:
Dit moeten ze BESTRAFFENquote:Op zondag 29 december 2024 14:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Gaat Nolles na de vierde set voorstellen doen om Nebrida te verbieden, denken jullie?
Vrouw van Doevelaer heeft ze allemaal opgekocht. Jammer.quote:Op zondag 29 december 2024 14:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Prima potje om even naar de wink0l te lopen voor een rol vuilniszakken.
Die ligt inmiddels al te slapen op de bankquote:Op zondag 29 december 2024 14:34 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Vrouw van Doevelaer heeft ze allemaal opgekocht. Jammer.
FWB genotquote:Op zondag 29 december 2024 14:34 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Of allebei vrienden die in een andere stad wonen.
Nee gade gij mar sloapequote:Op zondag 29 december 2024 14:35 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Die ligt inmiddels al te slapen op de bank
quote:Op zondag 29 december 2024 14:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Niet echt reclame voor de darts sport
Oók niet. Mijn vrouw kreeg blijkbaar wel de vraag 'Hoe erg ben je getrouwd?'quote:
Alleen als de T19 in het midden van het bord zou zittenquote:Op zondag 29 december 2024 14:38 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Zou Nebrida weten dat hij ook naar T19 kan switchen?
Jawel joh. Die benen gaan zo open. Je moet niet alles geloven wat ze zegtquote:Op zondag 29 december 2024 14:38 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Oók niet. Mijn vrouw kreeg blijkbaar wel de vraag 'Hoe erg ben je getrouwd?'
Dat daar tegenwoordig onderscheid in zit is nieuw
Lage suikers genotquote:Op zondag 29 december 2024 14:39 schreef The_Undertone het volgende:
Maf dat je het pots helemaal kan kwijt raken.
Dat jouw vrouw nou 'het matras van Noord Brabant' wordt genoemd hoef je niet te projecteren op de mijnequote:Op zondag 29 december 2024 14:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jawel joh. Die benen gaan zo open. Je moet niet alles geloven wat ze zegt
Zo zijn ze allemaal maat, lekker manquote:Op zondag 29 december 2024 14:40 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dat jouw vrouw nou 'het matras van Noord Brabant' wordt genoemd hoef je niet te projecteren op de mijne
Sowquote:Op zondag 29 december 2024 14:40 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dat jouw vrouw nou 'het matras van Noord Brabant' wordt genoemd hoef je niet te projecteren op de mijne
Hetzelfde rondequote:Op zondag 29 december 2024 14:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als je dan vergelijkt met Price tegen Cullen… dit is hetzelfde ronde he
Bij verticale darters moet je heen en weer springenquote:Op zondag 29 december 2024 14:05 schreef fetX het volgende:
Jaa meer verticaal darten dan horizontaal @:gurneyisbestoke
Hetzelfdequote:Op zondag 29 december 2024 14:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hetzelfdequote:Op zondag 29 december 2024 14:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
quote:Op zondag 29 december 2024 14:45 schreef hollandia02 het volgende:
De wedstrijd van doets is verplaatst naar 8 uur vanavond
Buren komt te vervallenquote:Op zondag 29 december 2024 14:45 schreef hollandia02 het volgende:
De wedstrijd van doets is verplaatst naar 8 uur vanavond
Met een beetje pech nog 23quote:Op zondag 29 december 2024 14:46 schreef Doevelaer het volgende:
Met een beetje geluk is het nog maar 4 legs
Zie die de graaf nog wel alles misgooien waarna Nebrida na 18 gooien wintquote:Op zondag 29 december 2024 14:46 schreef Doevelaer het volgende:
Met een beetje geluk is het nog maar 4 legs
We doen hier niet aan feitenquote:Op zondag 29 december 2024 14:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Bijzonder. Vier spelers die de 10x 180 haalden, en zitten er allemaal nog in.
Ronnie van t café hier op de hoek ookquote:Op zondag 29 december 2024 14:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
MVG maakt sowieso brandhout van hen.
Vroeger was Buren op vrt te zien maar nu is het op VTMquote:
Wat is dit nou weer voor titelquote:Op zondag 29 december 2024 14:51 schreef Poepz0r het volgende:
https://www.dartfreakz.nl(...)xLgmst-RVN43eeeeTYCQ
Ach Jurjen
Mokergrote woning allen
Neequote:Op zondag 29 december 2024 14:53 schreef Doevelaer het volgende:
Telt de World Cup of Darts eigenlijk mee voor de OoM? Lijkt me gek.
Deze pot is zo verschrikkelijk dat deze echt niet op TV meer zou moeten komenquote:
In deze pot komt een 9 darterquote:Op zondag 29 december 2024 14:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Deze pot is zo verschrikkelijk dat deze echt niet op TV meer zou moeten komen
ScholtenGodquote:Op zondag 29 december 2024 14:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
Snap niet waarom Scholten er niet meer mag zitten en je er wel Ron en Gian te pas en te onpas daar neerzet
Dick (die tegen Rusland wil vechten) zegt dat het een kliekje is.quote:Op zondag 29 december 2024 14:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
Snap niet waarom Scholten er niet meer mag zitten en je er wel Ron en Gian te pas en te onpas daar neerzet
Schoof of Advocaat?quote:Op zondag 29 december 2024 15:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dick (die tegen Rusland wil vechten) zegt dat het een kliekje is.
DrankA.nlquote:Op zondag 29 december 2024 14:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
Het godstalent word niet gewaardeerd.quote:Op zondag 29 december 2024 14:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hahahahahahahhahaquote:Op zondag 29 december 2024 15:00 schreef Evangelion het volgende:
Nog nooit zo weinig charisma in een foto met 8 mensen gezien
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 29 december 2024 15:00 schreef Evangelion het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 29 december 2024 15:00 schreef Evangelion het volgende:
[ afbeelding ]
We hebben meteen de Premier League 2025 compleet.quote:Op zondag 29 december 2024 15:00 schreef Evangelion het volgende:
[ afbeelding ]
Wade thoquote:Op zondag 29 december 2024 15:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
[ [url=https://r.testifier.nl/Acbs8526SDKI/resizing_type:fill/watermark:Steven%20Paston%2FPDC/plain/https://s3-newsifier.ams3(...).jpg@webp]afbeelding[/url] ]
Hij dacht zelf in ieder geval dat hij het allemaal beter wistquote:Op zondag 29 december 2024 15:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dick van Dijk
Die had een lachwekkend artikeltje laatst
Kut Pool ook mokertraagquote:Op zondag 29 december 2024 15:05 schreef Nober het volgende:
We lopen iets uit voor Doets vs. Ratatatatatajski
[ afbeelding ]
Tuukquote:Op zondag 29 december 2024 14:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"If you love somebody, set them free"
@:yvonne komt wel weer terug
Sudden Treblinka.quote:Op zondag 29 december 2024 15:07 schreef Nober het volgende:
Als je een 9 darter gooit verlies je de wedstrijd dus je wist al dat ie m niet zou gooien.
Straks gewoon iedereen onder de EU vlagquote:
Nah.quote:Op zondag 29 december 2024 15:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Straks gewoon iedereen onder de EU vlag
Behalve drie kwart van wat mee doet?quote:Op zondag 29 december 2024 15:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
europe gets battered everywhere they goquote:Op zondag 29 december 2024 15:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
viesdikquote:Op zondag 29 december 2024 15:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
Had bijna de frietpan aangezet voor de bitterballen
mieren rijdenquote:Op zondag 29 december 2024 15:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Max Verstappen ook al zo een landverrader. Had ook onder het Belgische vlag mieren rijden.
Mieren rijdenquote:Op zondag 29 december 2024 15:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Max Verstappen ook al zo een landverrader. Had ook onder het Belgische vlag mieren rijden.
Mathieu van der Poelquote:Op zondag 29 december 2024 15:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Engeland is geen land maar krijgt wel een vlaggetjequote:Op zondag 29 december 2024 15:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
mieren rijden?quote:Op zondag 29 december 2024 15:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mieren rijden 😂quote:Op zondag 29 december 2024 15:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Juist ja de UK is geen EU meerquote:Op zondag 29 december 2024 15:11 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Behalve drie kwart van wat mee doet?
Laat die bier maar staanquote:Op zondag 29 december 2024 15:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat weerhield u daarvan?quote:Op zondag 29 december 2024 15:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
Had bijna de frietpan aangezet voor de bitterballen
Mijn dikke pensquote:
Verloor ook al het bullen.quote:Op zondag 29 december 2024 15:13 schreef Kopiko het volgende:
Doets lijkt ook wat te zijn aangekomen.
Je zult maar zo slecht zijn in je werk dat iedereen zich telkens dood aan je ergertquote:Op zondag 29 december 2024 15:13 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Dat kinderlijke hoofd van Nolles als er een vlaggetje mag darten. Jezus, wat sneu.
Capu is een Waal?quote:Op zondag 29 december 2024 15:14 schreef Nober het volgende:
[..]
Valt ook niet mee in een vreemde taal.
Ik gebruik nu spraak bericht. Dit gaat veel beter.quote:Op zondag 29 december 2024 15:14 schreef Nober het volgende:
[..]
Valt ook niet mee in een vreemde taal.
Filmpjes van Marcel geanalyseerd om zijn stijl over te nemenquote:Op zondag 29 december 2024 15:13 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Dat kinderlijke hoofd van Nolles als er een vlaggetje mag darten. Jezus, wat sneu.
Ik dacht al dat ik de zachte g lasquote:Op zondag 29 december 2024 15:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik gebruik nu spraak bericht. Dit gaat veel beter.
Niet met volle mond doen.quote:Op zondag 29 december 2024 15:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik gebruik nu spraak bericht. Dit gaat veel beter.
La Fuentequote:Op zondag 29 december 2024 15:19 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Had beter op kunnen komen met Ratata van La Fuente god
No hatequote:
Kan er niks van met zn incesthoofdquote:Op zondag 29 december 2024 15:22 schreef The_Undertone het volgende:
Jammer dat Bialecki een beetje blijft hangen. PDC kan wel zo'n Poolse stukadoor gebruiken.
Wel een tourcard blijkbaarquote:Op zondag 29 december 2024 15:23 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kan er niks van met zn incesthoofd
Hallo Ronny Huybrechtsquote:Op zondag 29 december 2024 15:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Je kan ook aan zijn gezicht zien dat het een pool is. Ik werk met veel Polen in de fabriek. daarom zie ik dat.
Erkend fysiognomistquote:Op zondag 29 december 2024 15:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Je kan ook aan zijn gezicht zien dat het een pool is. Ik werk met veel Polen in de fabriek. daarom zie ik dat.
Sterktequote:Op zondag 29 december 2024 15:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik ben ook bediende, ander woord voor werknemer in loondienst
Grootste onderscheid is dat bedienden per maand betaald worden en arbeider per uur in het Belgisch systeem.quote:Op zondag 29 december 2024 15:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik ben ook bediende, ander woord voor werknemer in loondienst
Wat ben jij @capuchon_jongenquote:Op zondag 29 december 2024 15:28 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Grootste onderscheid is dat bedienden per maand betaald worden en arbeider per uur in het Belgisch systeem.
Belgisch systeem betaal je een godsvermogen aan belastingquote:Op zondag 29 december 2024 15:28 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Grootste onderscheid is dat bedienden per maand betaald worden en arbeider per uur in het Belgisch systeem.
Correctquote:Op zondag 29 december 2024 15:28 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Ik betaalde over mn 14e maand 70%quote:Op zondag 29 december 2024 15:29 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Belgisch systeem betaal je een godsvermogen aan belasting
Ettquote:Op zondag 29 december 2024 15:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoeveel Zweedse TV-stations moet hij te woord staan denk je?
Mja, dacht dat je op je normale loon 53% belast wordt in België, voor systemen als 13e en 14e maand ligt dat inderdaad nog veel hoger. Kan je wel 'fiscaal optimaliseren' normaal gezienquote:
Nope Nederlandquote:Op zondag 29 december 2024 15:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Woon je in belgië? Lekker Jan-Jaap
Werk je in België? Ai ai aiquote:
Andere kant geen zorgverzekeringskosten meer, auto onbeperkt km ook prive, geen bpm etcquote:Op zondag 29 december 2024 15:32 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Werk je in België? Ai ai ai
Tussen 27 en 46k al 45%. Er boven 50
In Nederland praktisch 30
Wat vind je goddelijk aan Sedla?quote:Op zondag 29 december 2024 15:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:wimderon Als Robert Owen wint van Evans, moet goddelijke Karel terug naar Q-School.
Ja oké, onbeperkt heel EU dan? Das wel chillquote:Op zondag 29 december 2024 15:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Andere kant geen zorgverzekeringskosten meer, auto onbeperkt km ook prive, geen bpm etc
Jaa op naar de belgenmest die vd B heetquote:
Komt niet voor niets uit wereldstad Almerequote:
Jupquote:Op zondag 29 december 2024 15:34 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Ja oké, onbeperkt heel EU dan? Das wel chill
Ja was ik ook al bang voor iddquote:Op zondag 29 december 2024 15:37 schreef Wertha het volgende:
Mijn voorgevoel klopt. Gedreven door revanchegevoelens tegen Smith. Verder he-le-maal niks thuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |