Ik vind het belachelijk dat Billie hem (al dan niet onder druk van de platenmaatschappij) zo heeft uitgebracht.quote:Op zondag 29 december 2024 14:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het draaien van deze versie zou in principe strafbaar moeten zijn. Het hele idee van het nummer valt zo weg.
Home Alone is idd wel een kerstfilmquote:
Neequote:Op zondag 29 december 2024 14:19 schreef Fred_B het volgende:
Als telkens “het allermooiste stuk” geknipt wordt in de singleversie, zit daar dan ook niet enige verantwoordelijkheid van de artiest zelf bij?
Ze draaien vooral bij de verkeerde nummers de albumversies in de Top 2000quote:Op zondag 29 december 2024 14:19 schreef Tussle266 het volgende:
Heel het punt van het nummer gewist. Het hele punt om albumversies te doen.
eenschquote:Op zondag 29 december 2024 14:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het belachelijk dat Billie hem (al dan niet onder druk van de platenmaatschappij) zo heeft uitgebracht.
Een singleversie zou niet moeten bestaanquote:Op zondag 29 december 2024 14:19 schreef Fred_B het volgende:
Als telkens “het allermooiste stuk” geknipt wordt in de singleversie, zit daar dan ook niet enige verantwoordelijkheid van de artiest zelf bij?
Wat kan ze hockeyen he?quote:Op zondag 29 december 2024 14:20 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Dit is zo'n vreselijk schijtnummer he
Taylor? En telt Eminem nog als huidige generatie?quote:Op zondag 29 december 2024 14:20 schreef Momo het volgende:
Wie van de huidige generatie artiesten staat over 10 jaar met meer dan 15 nummers in de lijst? Billie is wel een goede kandidaat.
These Wordsquote:Op zondag 29 december 2024 14:21 schreef Nizno het volgende:
Heeft Bedingfield wel meer hits dan deze?
(gezien dat Gaia er geen had)
Ja, Never Gonna Leave Your Side.quote:Op zondag 29 december 2024 14:21 schreef Nizno het volgende:
Heeft Bedingfield wel meer hits dan deze?
(gezien dat Gaia er geen had)
ja dat deze hoger staat dan Chiquitita van Abba is een Gotspequote:
Er is meer op gestemd.quote:
Maar Chiquitita is nog niet geweest.quote:Op zondag 29 december 2024 14:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dat deze hoger staat dan Chiquitita van Abba is een Gotspe
Taylor is ook een goede, Eminem zie ik meer als een artiest van de vorige generatie eigenlijk.quote:Op zondag 29 december 2024 14:21 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Taylor? En telt Eminem nog als huidige generatie?
Ze is ietwat hit or miss voor mij, van wat ik van haar ken. Maar ik schaar haar niet onder artiesten die ik zou muten tijdens de lijstquote:Op zondag 29 december 2024 14:21 schreef LTVDK het volgende:
Billie Eilish wordt wel een beetje teveel gehyped, het is een soort Radiohead voor tienermeisjes, als je het niet leuk vind dan snap je het niet
heus wel.... Mario vroeg het zelfquote:Op zondag 29 december 2024 14:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar Chiquitita is nog niet geweest.
Dat duurt gelukkig ook nog wel een tijd.quote:Op zondag 29 december 2024 14:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar Chiquitita is nog niet geweest.
Gaga zou ook een goede kanshebber kunnen zijn.quote:Op zondag 29 december 2024 14:20 schreef Momo het volgende:
Wie van de huidige generatie artiesten staat over 10 jaar met meer dan 15 nummers in de lijst? Billie is wel een goede kandidaat.
Die leeft toch nog gewoonquote:
Op Mario zou ik niet teveel vertrouwen.quote:
Ja dan kunnen we dus verdomme ook nog een dodenbonus krijgenquote:
Ik heb je nog op weinig onwaarheden kunnen betrappen deze Top 2000. Post vooral vaker meequote:Op zondag 29 december 2024 14:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Heerlijke meezinger in de kroeg, geef toe.
Nee ik zou het ook niet, ze heeft best leuke nummersquote:Op zondag 29 december 2024 14:22 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ze is ietwat hit or miss voor mij, van wat ik van haar ken. Maar ik schaar haar niet onder artiesten die ik zou muten tijdens de lijst
Heeft Henk Krol haar al eens gefeliciteerd met haar verjaardag?quote:
ik heb een off-uur denk ik...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |