Dieetwensen en budgetten afstemmen hoort ook bij de klus die jij jezelf op de hals hebt gehaaldquote:Op zondag 29 december 2024 13:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik doe je eentje beter: wat gaan we 12 januari eten
Wat dat betreft ben ik net Garfield inderdaad.quote:
Nasi?quote:Op zondag 29 december 2024 13:34 schreef PippenScottie het volgende:
Collective power of Fok. Wat moet ik vanavond eten?
Don't answer himquote:
Zit ie in zn homoseksuele fase?quote:Op zondag 29 december 2024 13:37 schreef Diaan73 het volgende:
Wij hebben een kat met issues. Het afgelopen jaar stond in het teken van hem.
Ik ben niet zo bekend maar haar relatiesquote:Op zondag 29 december 2024 13:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien gewoon met haar vriend?
Gratis op te halen...quote:Op zondag 29 december 2024 13:37 schreef Diaan73 het volgende:
Van God?quote:Op zondag 29 december 2024 13:37 schreef Diaan73 het volgende:
en die noemen jullie papegaai zeker... daarom appte je dat naar de studioquote:Op zondag 29 december 2024 13:37 schreef Diaan73 het volgende:
Niet met goorgonzola! @4EverBlackEyedquote:Op zondag 29 december 2024 13:37 schreef Nizno het volgende:
Ik zei gisteren dat ik deze maand geen pizza meer mocht omdat ik die al gehad had deze maand... maar dat was heul niet... dat was al in oktober voor het laatst... dus theoretisch mag ik pizza vanavond... met gorgonzola @:essnhills @:4everblackeyed
Ik ook nietquote:Op zondag 29 december 2024 13:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben niet zo bekend maar haar relaties
ow please not...quote:
Haha nee dat niet, maar hij heeft wel stress. Stress omdat bijv. de tussendeur dicht zit. Door stress krijgt hij blaasontstekingen en gaat dan zomaar plassen in de woonkamer.quote:Op zondag 29 december 2024 13:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zit ie in zn homoseksuele fase?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |