Omdat ik al met Ness speelquote:Op zondag 29 december 2024 13:02 schreef MTheBassman het volgende:
Wie wil er nou niet met Madness spelen?
I'm just a teenage dirtbag baby like youquote:
Teenage zijn we al even niet meer.quote:Op zondag 29 december 2024 13:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
I'm just a teenage dirtbag baby like you
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Sowquote:Op zondag 29 december 2024 13:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Avicii, ook alweer 6 jaar gestopt met roken
Heette ze Jeannie?quote:Op zondag 29 december 2024 13:01 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Politie. Guus blijkt haar ontvoerd te hebben.
quote:Op zondag 29 december 2024 13:04 schreef Isorden het volgende:
[..]
Teenage zijn we al even niet meer.Ja iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op zondag 29 december 2024 13:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja idd#TrotsbroekieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Mijn broer was donderdag nog hier.quote:
Mijn broer ookquote:Op zondag 29 december 2024 13:08 schreef Isorden het volgende:
[..]
Mijn broer was donderdag nog hier.
Komt zo wel heel dichtbij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |