Daar herken ik de stem dus van! Dankquote:Op zondag 29 december 2024 13:08 schreef Sabata het volgende:
bijzonder. voor hij in Hey Brother de zangpartij op zich nam zong Daniel Teminski ook Oh Brother where art thou

Reed net met de familie van Zwolle naar huis. Deze kwam op en ik zette hem vol in. Mevrouw Pippen was verbaasd. Wat is dit en hoe ken je dit?quote:Op zondag 29 december 2024 12:06 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Jij kon em ook probleemloos meezingen

Was hij eigenlijk ook 27?quote:Op zondag 29 december 2024 13:09 schreef ok01 het volgende:
Avicii![]()
Blijf zijn einde zo tragisch vinden

Ik ben zelf een broer van mijn zusjes, komt heel dichtbij.quote:Op zondag 29 december 2024 13:08 schreef Isorden het volgende:
[..]
Mijn broer was donderdag nog hier.
Komt zo wel heel dichtbij

Eens. Je zou maar doodgaan in Omanquote:Op zondag 29 december 2024 13:09 schreef ok01 het volgende:
Avicii![]()
Blijf zijn einde zo tragisch vinden

Nee was 28quote:

Oh, kleine misrekening gemaaktquote:Op zondag 29 december 2024 13:11 schreef ok01 het volgende:
[..]
Zit het toevallig nu op te zoeken
Hij was 28

Dan time je het wel verkeerdquote:Op zondag 29 december 2024 13:11 schreef ok01 het volgende:
[..]
Zit het toevallig nu op te zoeken
Hij was 28

Niet een club waar je van wil worden. Alhoewel, als je als artiest toch jong gaat...quote:

Ik ben zelf een zus van mijn broersquote:Op zondag 29 december 2024 13:10 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik ben zelf een broer van mijn zusjes, komt heel dichtbij.

Ik vind dit juist een van de mindere van Bowie.quote:Op zondag 29 december 2024 13:12 schreef MTheBassman het volgende:
Een van de fijnste van Bowie wat mij betreft

Eens, al is veel van Bowie fijnquote:Op zondag 29 december 2024 13:12 schreef MTheBassman het volgende:
Een van de fijnste van Bowie wat mij betreft

Smakeloos land dat Enschedequote:Op zondag 29 december 2024 13:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind dit juist een van de mindere van Bowie.

stubiniskiquote:

Tja Grolschdrinkers moet je weinig van verwachtenquote:

Iggy popquote:Op zondag 29 december 2024 13:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wie schreef dit ook alweer? John Lennon?

Je weet hoe dat gemaakt wordt hequote:Op zondag 29 december 2024 13:13 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Tja Grolschdrinkers moet je weinig van verwachten

In een bierbrouwerij?quote:

Grolschquote:Op zondag 29 december 2024 13:13 schreef MTheBassman het volgende:
[..]

quote:Op zondag 29 december 2024 13:13 schreef MTheBassman het volgende:
[..]

Verzamelde pis van een FC Twente thuiswedstrijd?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |