En de andere 84 procent zwart...quote:Op zondag 29 december 2024 12:08 schreef Strani het volgende:
Trouwens, nu dat we de TV-ster hebben zien we ook niet meer al die statistiekjes. Ik vind het wel jammer dat ik nou niet meer lees dat bijvoorbeeld 16 procent van de stemmers op Welcome to the Black Parade geel als lievelingskleur heeft.
Dat hebben ze niet meer? Snap niet waarom. Dat vond ik ook altijd wel leukquote:Op zondag 29 december 2024 12:08 schreef Strani het volgende:
Trouwens, nu dat we de TV-ster hebben zien we ook niet meer al die statistiekjes. Ik vind het wel jammer dat ik nou niet meer lees dat bijvoorbeeld 16 procent van de stemmers op Welcome to the Black Parade geel als lievelingskleur heeft.
Oh ze doen ze nog welquote:Op zondag 29 december 2024 12:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
via de broser naar nporadio2... ik zie nog gewoon feitjes en statistiekjes
quote:
De NPO Radio 2 videostream nog wel denk ik? Dus niet via NPO 1 Extra.quote:Op zondag 29 december 2024 12:08 schreef Strani het volgende:
quote:Op zondag 29 december 2024 12:09 schreef Paul het volgende:
vroeger was er ook uitzending gemist van de top 2000 met video, bestaat dit nog?
Mario geeft tenminste nog 10 minuten tijd voor hij gaat piepen dat hij nog geen reactie heeft.quote:Op zondag 29 december 2024 12:09 schreef Paul het volgende:
vroeger was er ook uitzending gemist van de top 2000 met video, bestaat dit nog?
,
quote:Op zondag 29 december 2024 12:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
Mario geeft tenminste nog 10 minuten tijd voor hij gaat piepen dat hij nog geen reactie heeft.
maar is dat er ?quote:Op zondag 29 december 2024 12:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
Mario geeft tenminste nog 10 minuten tijd voor hij gaat piepen dat hij nog geen reactie heeft.
Bedoel je top2000 a gogo? Dat is er nog steeds.quote:Op zondag 29 december 2024 12:09 schreef Paul het volgende:
,
commercie van npo extraquote:Op zondag 29 december 2024 12:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ze doen ze nog welNou ja ik heb nou NPO Extra al opstaan.
Eerder middelbare scholieren.quote:
Dit is toch wel geinige kitsch?quote:
Als je denkt: oh maar dit wil ik ook een keertje live meemakenquote:Op zondag 29 december 2024 12:10 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Pippen en ik stegen hier tot grote hoogten in The Duke of Tokyo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |