Ik zing voluit mee en ik ben geen meisje voor zover ik weetquote:
In een ideale T2000 lijst hebben ze evenveel noteringen als The Byrds nuquote:
Helaas bestaan er ook radio-edits van.quote:Op zondag 29 december 2024 12:23 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ze hebben maar 1 versie van elk nummer? (Wat dan weer voor ze spreekt. Flauwekul met die versies)
Waarom niet, heb bijna 1200 films gezien, er blijft altijd wel iets als laatste over.quote:
das ook niet aardig voor de sidekick van vledder en van dongenquote:
Doe maar efkes wisselen allemaalquote:Op zondag 29 december 2024 12:24 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
In een ideale T2000 lijst hebben ze evenveel noteringen als The Byrds nu
Jammer genoeg is dat de zeurversie van de Peppers waar ik totaal niet tegen kan.quote:
Er zijn altijd uitzonderingen!quote:Op zondag 29 december 2024 12:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik zing voluit mee en ik ben geen meisje voor zover ik weet
In Bassie en Adriaan? Wat bijzonder! Had ik nou nooit gedacht!quote:
moet je even naar de winkel voor goeie pepertjesquote:Op zondag 29 december 2024 12:24 schreef Zorro het volgende:
[..]
Jammer genoeg is dat de zeurversie van de Peppers waar ik totaal niet tegen kan.
Weet je dat zeker?quote:Op zondag 29 december 2024 12:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik zing voluit mee en ik ben geen meisje voor zover ik weet
Het is ook gewoon een zeiklied.quote:
ik ijk het nu terug, ik weet hoe je moet terugkijken ZONDER JULLIE HULP WANT LULLIE NEGEERDEN MIJNquote:Op zondag 29 december 2024 12:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
In Bassie en Adriaan? Wat bijzonder! Had ik nou nooit gedacht!
ik heb ook zo mn twijfels over bossiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |