Lunchuurtje?quote:
Sowieso vrouwen in bandsquote:
een A lijstjequote:
De gemiddelde luisteraar vindt dat ongetwijfeld geweldig. Net als DBZ of Vrienden van Amstel Live.quote:
Wilde nacht gehad?quote:Op zondag 29 december 2024 11:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Mag ik jullie om een gunst vragen?
Vanavond rond een uur of 8 - 9 even vragen of ik mijn bed al weer voorzien heb van schone lakens?
Ja, dat mensen daar vrijwillig naar toe gaan. En nog geld voor betalen ook.quote:
ik beloof niets... maar doe mn best het te onthoudenquote:Op zondag 29 december 2024 11:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Vanavond rond een uur of 8 - 9 even vragen of ik mijn bed al weer voorzien heb van schone lakens?
Elk jaar Bløf als headliner….quote:Op zondag 29 december 2024 11:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De gemiddelde luisteraar vindt dat ongetwijfeld geweldig. Net als DBZ of Vrienden van Amstel Live.
Dan kon het nu ook. Wilde middag op komst wellicht.quote:
Tja, smakeloos land is smakeloosquote:Op zondag 29 december 2024 11:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De gemiddelde luisteraar vindt dat ongetwijfeld geweldig. Net als DBZ of Vrienden van Amstel Live.
Ik weet niet wat jij van plan bent maar het klinkt twijfelachtig.quote:Op zondag 29 december 2024 11:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Dragonball Z is dan ook geweldig.quote:Op zondag 29 december 2024 11:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
ze is van plan om niet om half 11 nog eens met die lakens bezig te moeten terwijl ze wil slapenquote:Op zondag 29 december 2024 11:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij van plan bent maar het klinkt twijfelachtig.
Oké. Nou, vooruit.quote:Op zondag 29 december 2024 11:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze is van plan om niet om half 11 nog eens met die lakens bezig te moeten terwijl ze wil slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |