Het is de leraar van de dochter van een van m’n teamleden dus dat zou wel een beetje ongemakkelijk zijn straks na de vakantie.quote:Op zondag 29 december 2024 11:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jullie de piano-man buiten hebben opgewacht?
Je moet er wat voor over hebben, je maakt je eigen uitvaart maar 1 keer mee!quote:Op zondag 29 december 2024 11:53 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dan moet je wel snel dood vrees ik.
Dat zekerquote:Op zondag 29 december 2024 11:54 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Ach deze is ook wel erg lekker, hoor!
Duh, wat doen we anders in dit topic?quote:Op zondag 29 december 2024 11:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind dat we niet moeten oordelen over de voorkeuren van iemand anders.
Bohhquote:Op zondag 29 december 2024 11:53 schreef Isorden het volgende:
[..]
Helemaal omdat we Annemieke ervoor terug krijgen
Oké nou ja fijn om te horen dat je het tenminste overwogen hebt.quote:Op zondag 29 december 2024 11:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Het is de leraar van de dochter van een van m’n teamleden dus dat zou wel een beetje ongemakkelijk zijn straks na de vakantie.
Charmante verschijning wel inderdaad.quote:Op zondag 29 december 2024 11:55 schreef PippenScottie het volgende:
De huidge drummer van Simple Minds is trouwens![]()
![]()
![]()
True story
Terecht punt wel.quote:Op zondag 29 december 2024 11:55 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Duh, wat doen we anders in dit topic?
Die heet Simply Red toch?quote:Op zondag 29 december 2024 11:55 schreef PippenScottie het volgende:
![]()
![]()
Cherisse is zeker wel genottelijk jaquote:Op zondag 29 december 2024 11:55 schreef PippenScottie het volgende:
![]()
![]()
True story
Ik mis Rob Stenders..quote:Op zondag 29 december 2024 11:53 schreef Isorden het volgende:
[..]
Helemaal omdat we Annemieke ervoor terug krijgen
Je bent zelf een terecht puntquote:
Carglassquote:
quote:Op zondag 29 december 2024 11:55 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Cherisse is zeker wel genottelijk ja
quote:Op zondag 29 december 2024 11:56 schreef Strani het volgende:
[..]trouwens!
En ja, weer tijd voor een pauze van een minuut of 13.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |