ja maar dan heb je dat veger en blik voor niets gepakt.quote:Op zondag 29 december 2024 11:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gewoon alvast op de grond leggen. Dan gaat het niet stuk
Jaquote:Op zondag 29 december 2024 11:03 schreef 4-elements het volgende:
[..]
De koffiekopjes van Triggerfinger?
Zover was ik nog heul nietquote:Op zondag 29 december 2024 11:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja maar dan heb je dat veger en blik voor niets gepakt.
Ja, na een drankje hebben we de tent ook verlaten.quote:Op zondag 29 december 2024 11:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Toen kon je nog korter blijven, toch?
Je gaat toch onderuit dadelijkquote:Op zondag 29 december 2024 11:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja maar dan heb je dat veger en blik voor niets gepakt.
niet vooruit te branden he?! neem een voorbeeld aan diaanquote:
Maak eens niet zo'n herrie als je wakker wordtquote:Op zondag 29 december 2024 11:03 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het was een hint dat ik weer wakker ben.
Of had je het daar niet over
Ik bedoel meer, je mocht toen niet eens een uur blijven hangenquote:Op zondag 29 december 2024 11:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, na een drankje hebben we de tent ook verlaten.
Het was toen, midden op de dag, ook helemaal niet druk…
Nee, al moet ik toegeven dat ik er ook maar met een half oor naar luister steeds.quote:Op zondag 29 december 2024 11:06 schreef 4-elements het volgende:
Zijn er nog geen christenen die aanstoot nemen aan de batterijenreclame?
Er brandt hier heul niksquote:Op zondag 29 december 2024 11:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
niet vooruit te branden he?! neem een voorbeeld aan diaan
Dat was oefenen voor de Immigrant Song zo dadelijk.quote:Op zondag 29 december 2024 11:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maak eens niet zo'n herrie als je wakker wordt
oh omdat het vuur gedoofd is natuurlijk.quote:
*Oordopjes in doetquote:Op zondag 29 december 2024 11:07 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat was oefenen voor de Immigrant Song zo dadelijk.
AHAHAAAAAAAA HAAA!!!
Nee hoor, maar tegenwoordig moeten we op alle slakken zout leggen.quote:Op zondag 29 december 2024 11:06 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Nee, al moet ik toegeven dat ik er ook maar met een half uur naar luister steeds.
Is er iets blasfemisch aan?
dierenbeulquote:Op zondag 29 december 2024 11:07 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Nee hoor, maar tegenwoordig moeten we op alle slakken zout leggen.
Je snapt heel goed wat ik bedoel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |