ik heb liever een french kiss (niet van jou)quote:
Wel van Lil' Louis?quote:Op zondag 29 december 2024 10:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik heb liever een french kiss (niet van jou)
Mja ach. In het Engels wordt zoveel verhaspelt. Prima plaatje en nog lng geen Bløf geneuzel.quote:Op zondag 29 december 2024 10:13 schreef alopio het volgende:
[..]
Die tekst
Als het puntje bij het paaltje komt
De verdomhoek indouwen
je bent lekker op dreef met nummers verpesten voor de eeuwigheidquote:Op zondag 29 december 2024 10:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
In dit nummer zit iemand de hele tijd heel luid iets te poetsen
Ga je mond spoelen johquote:
Wel jammer dat die niet in de lijst staatquote:
terwijl John Mayer toch wel geweest is... hoe dan?quote:
Weer een nummer verpest.quote:Op zondag 29 december 2024 10:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
De druk van het topic is hem allemaal teveel gewordenquote:Op zondag 29 december 2024 10:16 schreef Bugno3 het volgende:
Is @:Kopiko nou echt verdwenen vanwege een topickaapje en een overduidelijk satirische comment?
Je bent zelf clichéquote:Op zondag 29 december 2024 10:16 schreef superniger het volgende:
[..]
Een paint by the numbers cliché lied.
Ja, deze is voor mij ook wel echt verpest sinds iemand dat een keer tegen mij zeiquote:
Misschien moeten we die pluggen voor volgend jaarquote:Op zondag 29 december 2024 10:16 schreef asco het volgende:
[..]
Prachtig nummer, zelfs eens op gestemd.
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 29 december 2024 10:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |