nou ja, je zou denken dat met de angst in de wereld sommige nummers beter zouden scoren. Het verbaasde me ook dat REM al in het eerste uur kwam.quote:Op zondag 29 december 2024 09:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Vind je? Gaat gewoon weer terug naar zijn pre-Speciale militaire operatie niveau
Maar de ouders zullen best van ze houden.quote:Op zondag 29 december 2024 09:08 schreef TLC het volgende:
Die children zijn kanonnenvoer in Oekraine
Dan is het aan, veel goede brouwerijen daar en daar moet ie met zn poten vanaf blijvenquote:Op zondag 29 december 2024 09:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gaat wel stijgen als ie volgend jaar Estland binnenvalt
Hoe doet War van Kensington het?quote:Op zondag 29 december 2024 09:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
nou ja, je zou denken dat met de angst in de wereld sommige nummers beter zouden scoren. Het verbaasde me ook dat REM al in het eerste uur kwam.
Geen zin voor Peter Pannekoek ditquote:Op zondag 29 december 2024 09:09 schreef mario390 het volgende:
sting spelte 7.dezember in schladming,skiopening
dat zal wel weer de uitzondering zijnquote:
Die is ook al geweest (ooit nog op 73)quote:Op zondag 29 december 2024 09:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat zal wel weer de uitzondering zijn
quote:In a 2021 interview, James Cameron, the co-writer, director and producer of Terminator 2, said that the song inspired him to create the character of John Connor, the 10-year-old boy who would be the central character of the plot: "I remember sitting there once, high on E, writing notes for Terminator, and I was struck by Sting's song, that 'I hope the Russians love their children too.' And I thought, 'You know what? The idea of a nuclear war is just so antithetical to life itself.' That's where the kid came from."[8]
dat ie al geweest is, is dan wel een meevaller. ik heb m namelijk gemistquote:Op zondag 29 december 2024 09:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die is ook al geweest (ooit nog op 73)
Gemist?quote:Op zondag 29 december 2024 09:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat ie al geweest is, is dan wel een meevaller. ik heb m namelijk gemist
Because war. War never changesquote:Op zondag 29 december 2024 09:10 schreef alopio het volgende:
[..]
Kensington is reden genoeg om een oorlog te starten
Misdaad tegen de menselijkheid
touche.... verkeerd verwoord.quote:
Wel de originele dan hequote:Op zondag 29 december 2024 09:11 schreef peaceman het volgende:
Als er met atoombommen gegooid gaat worden, zal Vamos a la playa ook wel in de T2000 komen.
is er een niet originele?quote:
Die zomerhit van Loonaquote:
Gelukkig ken ik die niet.quote:
Blijft wel grappig dat mensen daar dan vrolijk op staan te dansen.quote:
Wel als je m hoort denk ikquote:
laten we het gezellig houdenquote:Op zondag 29 december 2024 09:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Wel als je m hoort denk ik
Oh dat was al weer een cover van de originele zomerhit van MIRANDA zie ikquote:
je laat jezelf wel uit he?quote:Op zondag 29 december 2024 09:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Origineel van Gu... nee, dit kan niet.
Nee dat zou rapporteren betekenen.quote:Op zondag 29 december 2024 09:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Origineel van Gu... nee, dit kan niet.
Wie kent haar niet?!quote:Op zondag 29 december 2024 09:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh dat was al weer een cover van de originele zomerhit van MIRANDA zie ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
TR gezet.quote:Op zondag 29 december 2024 09:15 schreef Isorden het volgende:
Ik weet dat het origineel van Guus Meeuwis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |