Tja, als het alleen om de muziek zou gaan kun je ook beter je eigen lijstje opzettenquote:Op zondag 29 december 2024 09:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik vind het begin wel leuk vanwege de nieuwigheid van het evenement, dus nummers zijn niet altijd even sterk
gvdquote:
Zijn er meerdere Stings?quote:Op zondag 29 december 2024 09:06 schreef Bugno3 het volgende:
Ik moet altijd even denken welke Sting dit ook alweer is. Maar wel
Vind je? Gaat gewoon weer terug naar zijn pre-Speciale militaire operatie niveauquote:
Gaat wel stijgen als ie volgend jaar Estland binnenvaltquote:Op zondag 29 december 2024 09:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Vind je? Gaat gewoon weer terug naar zijn pre-Speciale militaire operatie niveau
M-M-m-aar die is nog bezigquote:Op zondag 29 december 2024 09:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Vind je? Gaat gewoon weer terug naar zijn pre-Speciale militaire operatie niveau
Kut, had toch eerder op moeten staanquote:Op zondag 29 december 2024 09:07 schreef Urquhart het volgende:
Dat uurtje tussen 07.00 en 08.00 uur was prima wakker worden! Ordinary World en Porcelain
Sting
Sowieso prima uren, het was dat ik gisteren Arriving MOEST horen.quote:Op zondag 29 december 2024 09:07 schreef Urquhart het volgende:
Dat uurtje tussen 07.00 en 08.00 uur was prima wakker worden! Ordinary World en Porcelain
Sting
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |