Niet mijn Diana gelukkig.quote:
Ik weet wel een liedje...quote:Op zondag 29 december 2024 09:41 schreef peaceman het volgende:
ow ik stem op een plaatje want mijn naam zit in de titel....
wat voor domme kutten zijn dat dan?
Misschien is die DIana wel een beetje schmutzig en herkent ze zichzelf er inquote:Op zondag 29 december 2024 09:41 schreef peaceman het volgende:
ow ik stem op een plaatje want mijn naam zit in de titel....
wat voor domme kutten zijn dat dan?
een hoer bedoel je?quote:Op zondag 29 december 2024 09:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien is die DIana wel een beetje schmutzig en herkent ze zichzelf er in
Dat zijn jouw woordenquote:
Ik ga even een paar uur rust pakken, en daarna ook cafeïne tankenquote:Op zondag 29 december 2024 09:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Oke, nu moet er echt koffie in
Moet je ook niet gaan staan schuifelen in een brandende kamer, das niet bepaald goed voor je.quote:Op zondag 29 december 2024 09:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is John Mayer?
Laatste keer dit jaar.
Gelukkig komen er niet Mayerquote:Op zondag 29 december 2024 09:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is John Mayer?
Laatste keer dit jaar.
volgend jaar maar eens een ban regelen voor die knaap.quote:
Volgend uur is daar een prima uurtje voor als ik het zo zie.quote:Op zondag 29 december 2024 09:44 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ik ga even een paar uur rust pakken, en daarna ook cafeïne tanken
jij haakt ook wel snel af he?quote:Op zondag 29 december 2024 09:44 schreef Gretzl het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Rust zojuist gepakt. @koffieleuk nu.quote:Op zondag 29 december 2024 09:44 schreef Gretzl het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |