Klootzak Noppert die over alle penanties dook tegen Argentiniequote:Op donderdag 16 januari 2025 23:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ afbeelding ]
#neverforget
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 09:20 schreef franklop het volgende:
Ach Manuela KempPaar dagen nadat Patty Brard haar heeft bezocht in het ziekenhuis:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://www.mediacourant.(...)ze-opende-haar-ogen/
Dat kan geen toeval zijn.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Het meest opzienbare aan dat bericht vind ik de poll die ze eronder hebben gezet.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 09:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Paar dagen nadat Patty Brard haar heeft bezocht in het ziekenhuis:
https://www.mediacourant.(...)ze-opende-haar-ogen/
Dat kan geen toeval zijn.
Die had ik helemaal gemist. Wel weinig opties in deze 'poll'.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:00 schreef franklop het volgende:
[..]
Het meest opzienbare aan dat bericht vind ik de poll die ze eronder hebben gezet.
Inderdaad, ik mis de optie Kingfloplandquote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:02 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die had ik helemaal gemist. Wel weinig opties in deze 'poll'.
Had op zijn minst nog 'Wie is Manuela Kemp' verwachtquote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:02 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die had ik helemaal gemist. Wel weinig opties in deze 'poll'.
Of Ach Manuela.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Inderdaad, ik mis de optie Kingflopland
Laatst al eens op voorgesorteerd, hij vindt shagroker Andries beter bij hoge ballen dus daarom in de slotfase deze wissel want de tegenstander ging pompen.quote:Op donderdag 16 januari 2025 23:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik heb dit nog nooit gezien. Wat was het idee?
Misschien kunnen ze een minister van censuur aanstellen?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 15:25 schreef hhh38 het volgende:
[ afbeelding ]
De intellectuele capaciteiten van Caroline worden eindelijk op waarde geschat.
De stemmers van BBB krijgen echt waar voor hun geldquote:Op vrijdag 17 januari 2025 15:25 schreef hhh38 het volgende:
[ afbeelding ]
De intellectuele capaciteiten van Caroline worden eindelijk op waarde geschat.
Een stukje verder naar het zuiden gaan.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:17 schreef hhh38 het volgende:
Ik ga over 2 maanden een weekje naar Bordeaux en omstreken. Hebben de Frankrijk kenners hier nog tips voor leuke plekken en dagtripjes?
@:Rellende_Rotscholier @:Slobeend
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Een stukje verder naar het zuiden gaan.
gr gr
Fiets meenemen en een ode aan WOUT brengen.quote:
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:29 schreef wimderon het volgende:
Noa heeft de Eredivisie te heet gemaakt.
Wat zie ik hier?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:17 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[ x ]
Ach, Noa.
Tijd voor weer een nieuw nummertje of een fotootje met Quincy P.
Ah, daar heeft ie dan best een punt.quote:Op zondag 19 januari 2025 10:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Werden door het altijd infantiele uitvak uitgefloten en daar was Noa Lang wel klaar mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |