Ik luister nooit naar de radioquote:Op zondag 29 december 2024 02:09 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Luister nooit Sky Radio of Radio 2 regulier dus hoor em haast nooit eigenlijk
Ik ben nog niet slapenquote:
ze vindt het ook oprecht leuk in tegenstelling tot zo'n lamlul als Ruud de Wildquote:Op zondag 29 december 2024 02:10 schreef Redefine het volgende:
Wel leuk dat Desiree zowel voor als na haar shift nog meedoet.
vandaar dat ik op gegeven moment ook pleite benquote:Op zondag 29 december 2024 02:11 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Begin dit uur is in ieder geval wel top
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@PippenScottie @Scorpion_17 @MexicanobakkerBloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Alleen aangereden, fietser heeft het volgens mij overleefd.quote:Op zondag 29 december 2024 02:11 schreef Dagoduck het volgende:
Heef Lippens een fietser doodgereden? Net als die Josh van RHCP/Pearl Jam?
Ja. Helaas wordt het daarna niet veel meer.quote:Op zondag 29 december 2024 02:11 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Begin dit uur is in ieder geval wel top
ik heb paar weken terug ook een scooter aangereden, dat hoor je ook niet op de radioquote:Op zondag 29 december 2024 02:12 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Alleen aangereden, fietser heeft het volgens mij overleefd.
lolquote:Op zondag 29 december 2024 02:12 schreef mario390 het volgende:
ze hebben in japan op 24ste dez.
offizielle all i want for xmas day
Billie ook nog top imoquote:Op zondag 29 december 2024 02:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Helaas wordt het daarna niet veel meer.
In de wachtkamer?, die komt bij Paul de Leeuw ofzoquote:
ja zal je net ziemnquote:Op zondag 29 december 2024 02:14 schreef Flory- het volgende:
[..]
In de wachtkamer?, die komt bij Paul de Leeuw ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |