Een van m’n fave SP’s, nog steedsquote:
Hier ook (alweer) het plan om op tijd te gaan slapenquote:Op zondag 29 december 2024 01:39 schreef BillDauterive het volgende:
Ik houd het amper vol. Ergens wel lekker, want als ik nu een goede nacht heb, dan heb ik morgen weer wat meer energie
Na de volgende Bowie ga ik naar bed
Geen nummer voor een TikTok dansje helaasquote:Op zondag 29 december 2024 01:39 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ja, zou toch wel minimaal 100-200 moeten staan. Na 2010 langzaam weggezakt in de Top..![]()
[ afbeelding ]
quote:
Eentje kwam recentelijk nog voorbij. En die andere gisterenquote:Op zondag 29 december 2024 01:34 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
15 lijkt me Oceaan van Racoon. Rest geen idee
We moeten nog een paar dagen, Flory! Heel slimquote:Op zondag 29 december 2024 01:40 schreef Flory- het volgende:
[..]
Hier ook (alweer) het plan om op tijd te gaan slapen
Houten Hartquote:Op zondag 29 december 2024 01:33 schreef Gretzl het volgende:
Wie raad deze 4 Top 2000 mastodonten?(afbeeldingen zijn bedacht door AI)
[ afbeelding ]
Ja, doodzonde wel dat Simon niet meer in de buurt kan komen van z’n oude topniveau.quote:Op zondag 29 december 2024 01:33 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Jeetje, hoe kan ik als dartsliefhebber nou Down Under horen en dan niet aan Whitlock denken?
Heel erg jammer dat we hem niet meer terug zullen zien, tenzij hij zich kwalificeert voor zo'n World Series-toernooi.
Nou, ja, dit dus.quote:Op zondag 29 december 2024 01:41 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Deze gitaarsolo mag voor eeuwig duren
Het verslavend zeg ik je!quote:Op zondag 29 december 2024 01:41 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
We moeten nog een paar dagen, Flory! Heel slim
Ook een mooi nummerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |