Jeetje, hoe kan ik als dartsliefhebber nou Down Under horen en dan niet aan Whitlock denken?quote:Op zondag 29 december 2024 01:28 schreef Gretzl het volgende:
The Wizard
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Bekijk deze YouTube-video
Ja, die moet toch wel kunnen lukken. Al vind ik dat haar minste nummer.quote:Op zondag 29 december 2024 01:29 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Heb ook nog geen enkele Nena live mogen horen dit jaar(met dank aan m’n eigenaardige slaapritme)
Nieuwe poging bij de 99 Luchtballonnetjes!
Boodschap sluit wel mooi aan bij Colors van Black Pumas. Mooie reportage gister bij de a Gogo:)quote:Op zondag 29 december 2024 01:32 schreef ok01 het volgende:
De reden voor dit nummer blijft wel enorm triest
15 lijkt me Oceaan van Racoon. Rest geen ideequote:Op zondag 29 december 2024 01:33 schreef Gretzl het volgende:
Wie raad deze 4 Top 2000 mastodonten?(afbeeldingen zijn bedacht door AI)
[ afbeelding ]
Lijkt mij ook wel belangrijk bij een open wond.quote:
15 Racoon - Oceaanquote:Op zondag 29 december 2024 01:33 schreef Gretzl het volgende:
Wie raad deze 4 Top 2000 mastodonten?(afbeeldingen zijn bedacht door AI)
[ afbeelding ]
Zal ik even terugkijkenquote:Op zondag 29 december 2024 01:34 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Boodschap sluit wel mooi aan bij Colors van Black Pumas. Mooie reportage gister bij de a Gogo:)
Hoort op 94 ofzo te staan jaquote:Op zondag 29 december 2024 01:35 schreef MTheBassman het volgende:
Nu al Like A Hurricane? Jammer. Effe genieten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |