Sleep well Vulturequote:Op zondag 29 december 2024 01:14 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga ook maar eens pitten, have fun nog!
Old and wisequote:Op zondag 29 december 2024 01:13 schreef ok01 het volgende:
Welk nummer zouden jullie sowieso op je uitvaart willen hebben?
Nothing Else Matterquote:Op zondag 29 december 2024 01:13 schreef ok01 het volgende:
quote:Op zondag 29 december 2024 01:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik wil gewoon een avond zuipen in de kroeg als uitvaart, liefst een paar live bandjes. Beste nog als ik er zelf bij ben, even van te voren ofzo.
Het zal mij een rotzorg zijn.quote:Op zondag 29 december 2024 01:13 schreef ok01 het volgende:
The National - About Todayquote:Op zondag 29 december 2024 01:13 schreef ok01 het volgende:
793 Don't Cry Guns N' Rosesquote:Op zondag 29 december 2024 01:14 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ooh nog niet bekeken. Begin is alvast aardig
Dat zeker. En Tim waarschijnlijk naar Radio 2, dus dan mogelijk kans dat hij de Top 2000 gaat doenquote:Op zondag 29 december 2024 01:15 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Gelukkig maakt Jasper 3voor12 radio komend jaar een heel stuk beter
Uitstekendquote:Op zondag 29 december 2024 01:15 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Free Bird.
Heb ik al lang geleden laten vastleggen
Ik ben niet echt heel kritisch heb ik het idee als ik de meningen hier zo lees. Ik vind het vooral belangrijk dat je in dienst van de muziek draait, en niet andersom. Dus types als van Inkel of Gijs kon ik niet uitstaan. Bart vind ik ook een kwal. Ik kan niet goed genoeg inschatten hoe slecht het voorlezen overgedragen wordt. Ruud erger ik me dan weer niet aan, dat vind ik ergens nog wel grappig, wat voor een chaos dat is.quote:Op zondag 29 december 2024 01:14 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Eens hoor, maar dan is dus niet het oplezen, maar het overbrengen slechtZijn leest het een beetje nep voor, daar ben ik het wel mee eens. Heb zelf liever dat dan bijv wat van Inkel of Ruud doen.
Bij Desiree heb ik vooral het gevoel dat ze het echt goed wil doen, te leuk vindt om te doen, en daarom te goed voorbereid. Beetje te goed voorbereiden voor je proefwerk en als je die dan moet maken in paniek raken en alles vergeten
Ik zie een heerlijk uurquote:Op zondag 29 december 2024 01:16 schreef Kopiko het volgende:
[..]
793 Don't Cry Guns N' Roses
792 She's Not There Santana
791 9 To 5 Dolly Parton
790 Down Under Men At Work
789 Zwart Wit Frank Boeijen Groep
788 Like A Hurricane Neil Young
787 Let's Dance David Bowie
786 More Than A Woman Bee Gees
785 Zij Maakt Het Verschil De Poema's
784 Father And Son Cat Stevens
Dat is het denk ik ook wel. Moet ook zeggen nu ik haar vaker hoor ik haar ook best goed vind.quote:Op zondag 29 december 2024 01:14 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Eens hoor, maar dan is dus niet het oplezen, maar het overbrengen slechtZijn leest het een beetje nep voor, daar ben ik het wel mee eens. Heb zelf liever dat dan bijv wat van Inkel of Ruud doen.
Bij Desiree heb ik vooral het gevoel dat ze het echt goed wil doen, te leuk vindt om te doen, en daarom te goed voorbereid. Beetje te goed voorbereiden voor je proefwerk en als je die dan moet maken in paniek raken en alles vergeten
Wel een beetje in de lijn der verwachtingquote:Op zondag 29 december 2024 01:15 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Nothing Else Matter
Arriving Somewhere But Not here
The Greatest Show on Earth
Zoiets
Mooi!quote:Op zondag 29 december 2024 01:16 schreef Gretzl het volgende:
[..]
The National - About Today![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-video
Forum Opties | |
---|---|