Veel plezier wel!quote:Op zondag 29 december 2024 01:09 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Moet ook eens langzaamaan richting bed.
Morgen de wekker om 7 uur om op tijd naar Praag te kunnen gaan, dat gaat pijn doen
Mooi dat je gaat, goede reis Alchquote:Op zondag 29 december 2024 01:09 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Morgen de wekker om 7 uur om op tijd naar Praag te kunnen gaan, dat gaat pijn doen
Dan noem je ook een showquote:Op zondag 29 december 2024 01:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik haat er niet op, maar het valt gewoon op. Ik heb Ekdom & Veenstra in Ekstra Weekend als referentie hè. Die hadden ook hun programmaschema maar daar gebeurde gewoon wat er gebeurde.
Ik luister behalve de Top 2000 nooit muziekradio.
Laatst met wat vrienden de laatste nog eens teruggekeken, wat een show was dat tochquote:Op zondag 29 december 2024 01:11 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dan noem je ook een showAls er ergens chaos was
Good old times.
Jaaa, de eerste keer dat ik hem zie dit jaar-genot.quote:
Ja, dag, je komt nog maar even langs.quote:Op zondag 29 december 2024 01:12 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Al vast een fijne jaarwisseling mocht ik jullie niet meer spreken
Fijne jaarwisseling en veel plezierquote:Op zondag 29 december 2024 01:12 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Dat is juist het verschil tussen een betere DJ en een (iets) mindere. Het meer laten overkomen dat je het uit de losse pols doet, terwijl je het gewoon opleest.quote:Op zondag 29 december 2024 01:08 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Wat is dat gehaat op dat lezen toch? Ze lezen allemaal alles op. Emmely leest ook echt alles op hoor. Mo ook, Annemieke ook bijna alles. Zij weten het alleen wat beter te verberegen.
Enige die het niet echt doet is Ruud en je ziet wat voor teringbende hij er van maakt
Niemand kijkt verbaasd op.quote:Op zondag 29 december 2024 01:10 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Zo weer terug van feestje. Wel vrij bezopen
Voor jou ookquote:Op zondag 29 december 2024 01:12 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Een boa constrictor.quote:Op zondag 29 december 2024 01:09 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Een mannelijke of een vrouwelijke boa?
Sleep well AOS en goede reis alvastquote:Op zondag 29 december 2024 01:09 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |