Wachten op de Ping Des Genotsquote:Op zondag 29 december 2024 01:12 schreef spapaars het volgende:
Heb iets verpakt onder een gemene folie in de magnetron gepleurd.
Welkom terug Galequote:Op zondag 29 december 2024 01:10 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Zo weer terug van feestje. Wel vrij bezopen. Waar zijn we gebleven
God Only Knowsquote:Op zondag 29 december 2024 01:13 schreef ok01 het volgende:
Welk nummer zouden jullie sowieso op je uitvaart willen hebben?
Ik dacht eerst Dust in the Wind, maar vond dat achteraf een beetje afgezaagd. Dus nog niet over uit. Misschien komt er in de toekomst nog wel een nummer wat me het meest aanspreekt in dat opzicht.quote:Op zondag 29 december 2024 01:13 schreef ok01 het volgende:
Viðrar Vel Til Loftárása.quote:Op zondag 29 december 2024 01:13 schreef ok01 het volgende:
Voor mij ookquote:Op zondag 29 december 2024 01:14 schreef Redefine het volgende:
Supertramp blijft voor mij wel jeugdsentiment
Ooh nog niet bekeken. Begin is alvast aardigquote:Op zondag 29 december 2024 01:13 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Welkom terug Gale![]()
Je bent niet in het beste uur teruggekeerd
Of ik doe voor de grap gewoon highway to hellquote:Op zondag 29 december 2024 01:14 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik dacht eerst Dust in the Wind, maar vond dat achteraf een beetje afgezaagd. Dus nog niet over uit. Misschien komt er in de toekomst nog wel een nummer wat me het meest aanspreekt in dat opzicht.
Ik wil gewoon een avond zuipen in de kroeg als uitvaart, liefst een paar live bandjes. Beste nog als ik er zelf bij ben, even van te voren ofzo.quote:Op zondag 29 december 2024 01:13 schreef ok01 het volgende:
Slaap lekker!quote:Op zondag 29 december 2024 01:14 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga ook maar eens pitten, have fun nog!
Eens hoor, maar dan is dus niet het oplezen, maar het overbrengen slechtquote:Op zondag 29 december 2024 01:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is juist het verschil tussen een betere DJ en een (iets) mindere. Het meer laten overkomen dat je het uit de losse pols doet, terwijl je het gewoon opleest.
Overigens zijn er tegenwoordig sowieso niet super veel echt goede DJ's. Ik luister dan naar Kink en daar was Tim wel uniek en Jasper Leijdens ook zeker interessant, maar alles daarbuiten is voorlopig inwisselbaar (Veenstra vind ik eigenlijk ook maar net bovengemiddeld tegenwoordig).
Jammer genoeg zijn die twee nu weg, al is gelukkig Isabelle Brinkman er voor teruggekomen, die is wel goed.
Run van Snow Patrolquote:Op zondag 29 december 2024 01:13 schreef ok01 het volgende:
Deze.quote:Op zondag 29 december 2024 01:13 schreef ok01 het volgende:
Gelukkig maakt Jasper 3voor12 radio komend jaar een heel stuk beterquote:Op zondag 29 december 2024 01:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is juist het verschil tussen een betere DJ en een (iets) mindere. Het meer laten overkomen dat je het uit de losse pols doet, terwijl je het gewoon opleest.
Overigens zijn er tegenwoordig sowieso niet super veel echt goede DJ's. Ik luister dan naar Kink en daar was Tim wel uniek en Jasper Leijdens ook zeker interessant, maar alles daarbuiten is voorlopig inwisselbaar (Veenstra vind ik eigenlijk ook maar net bovengemiddeld tegenwoordig).
Jammer genoeg zijn die twee nu weg, al is gelukkig Isabelle Brinkman er voor teruggekomen, die is wel goed.
dit, als je dood bent heb je er geen ruk meer aanquote:Op zondag 29 december 2024 01:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik wil gewoon een avond zuipen in de kroeg als uitvaart, liefst een paar live bandjes. Beste nog als ik er zelf bij ben, even van te voren ofzo.
Ach boeien dat het afgezaagd is, Dust in the wind is prachtigquote:Op zondag 29 december 2024 01:14 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik dacht eerst Dust in the Wind, maar vond dat achteraf een beetje afgezaagd. Dus nog niet over uit. Misschien komt er in de toekomst nog wel een nummer wat me het meest aanspreekt in dat opzicht.
Free Bird.quote:Op zondag 29 december 2024 01:13 schreef ok01 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |