De Python is sowieso de eeuwige nummer 1 vanwege de nostalgiequote:Op zondag 29 december 2024 00:07 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Lang wachten voor 30 seconde adrenaline.
Doe mij maar gewoon de Python
Dit is een typisch exponent van de door ons zo genoemde Eftelingmetal.quote:
Tikfoutje, fixedquote:Op zondag 29 december 2024 00:07 schreef Isorden het volgende:
[..]
Jij was er klaar mee en dacht, streep die hele kolere zooi maar af?
Nee. DIt liedje stamt zelfs nog uit de tijd dat Eftelingmetal niet eens bestondquote:
Oh op die fietsquote:Op zondag 29 december 2024 00:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit is een typisch exponent van de door ons zo genoemde Eftelingmetal.
Doe maar gewoon Beyond The Matrix. Nog liever Reverence maar die is niet bekend genoeg denk ik.quote:Op zondag 29 december 2024 00:08 schreef TheVulture het volgende:
Over de Efteling gesproken, die Dance Macabre-song van Epica mag er volgend jaar wel in
quote:Op zondag 29 december 2024 00:08 schreef TheVulture het volgende:
Over de Efteling gesproken, die Dance Macabre-song van Epica mag er volgend jaar wel in
en Phantom Agony pleasequote:Op zondag 29 december 2024 00:08 schreef TheVulture het volgende:
Ja, die is wel echt geslaagd, Epica hoort er sowieso wel in. Al zou ik zelf voor Consign to Oblivion kiezen.quote:Op zondag 29 december 2024 00:08 schreef TheVulture het volgende:
Dat maakt m juist zo lekker. Dit is veel zwaarder dan een Within Temptation of Nightwish. Echt nog een beetje in die oude goth metal traditie van Paradise Lost enzoquote:Op zondag 29 december 2024 00:08 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik vind de coupletjes hiervan altijd te veel trekken eigenlijk
Lood om oud ijzer.quote:
Die vind ik net iets minder maar zou alsnog ervoor tekenenquote:Op zondag 29 december 2024 00:09 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja, die is wel echt geslaagd, Epica hoort er sowieso wel in. Al zou ik zelf voor Consign to Oblivion kiezen.
Dat valt wel mee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |