Leuk hoor. Was het druk?quote:Op maandag 30 december 2024 20:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Vandaag met een maat naar de efteling geweest. Dus de nodige stappen gezet.
Enorm.quote:Op maandag 30 december 2024 20:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Leuk hoor. Was het druk?
Leuk! Ik ben vandaag maar naar kantoor gegaan. Op de heenreis wat bushaltes verder gelopen en in de lunch gewandeld, dus ik ben vandaag ook nog aan mijn stappen gekomen. Bij elkaar gesprokkeld kan ik het beter noemen.quote:Op maandag 30 december 2024 20:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Vandaag met een maat naar de efteling geweest. Dus de nodige stappen gezet.
Maar toch goed bezig geweest dan.quote:Op maandag 30 december 2024 20:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Leuk! Ik ben vandaag maar naar kantoor gegaan. Op de heenreis wat bushaltes verder gelopen en in de lunch gewandeld, dus ik ben vandaag ook nog aan mijn stappen gekomen. Bij elkaar gesprokkeld kan ik het beter noemen.
022. Sander Helmers - The Worst Is Yet To Come
Nee, we waren met z'n drieën.quote:Op maandag 30 december 2024 20:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar toch goed bezig geweest dan.
Was het druk op kantoor?
Ik was er een half jaartje geleden als cadeautje voor een vriendin. Was bijna niemand. Overal direct snel de attracties inquote:Op maandag 30 december 2024 20:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Enorm.
Maar was toch leuk. Niets moet, en dat scheelt al veel.
Dat lijkt me heerlijk.quote:Op maandag 30 december 2024 20:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik was er een half jaartje geleden als cadeautje voor een vriendin. Was bijna niemand. Overal direct snel de attracties in
Dat is fijn hè?quote:Op maandag 30 december 2024 20:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik was er een half jaartje geleden als cadeautje voor een vriendin. Was bijna niemand. Overal direct snel de attracties in
Bedoelde je de schreeuw van net met de bridge?quote:Op maandag 30 december 2024 20:09 schreef DJ11 het volgende:
Hoewel z'n naam Nederlands klinkt, komt deze zanger uit Noorwegen. Extra medaille () voor de beste bridge van alle songs uit de lijst:
022. Sander Helmers - The Worst Is Yet To Come
equote:
Ik was met mijn familie naar Legoland op een vakantiedag. Half uur moeten wachten op een attractiequote:
Die toonsveranderingquote:Op maandag 30 december 2024 20:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Bedoelde je de schreeuw van net met de bridge?
021. Bob Junior x Dent May - The Last Sad Song
Absoluut niet. Hierna komt al een vrij zwaarmoedig nummer...quote:Op maandag 30 december 2024 20:14 schreef livelink het volgende:
En is dit ook het laatste verdrietige liedje van vanavond?
020. Pet Shop Boys - Love Is The Law
Maken die nog muziek johquote:Op maandag 30 december 2024 20:16 schreef DJ11 het volgende:
Een groeiparel, de afsluitende track van het album Nonetheless. Behoorde aanvankelijk absoluut niet bij m'n favorieten, maar is gaandeweg steeds verder gegroeid.020. Pet Shop Boys - Love Is The Law
Sterker nog: ze zijn nooit gestopt. En zelden brachten ze zoveel nieuwe muziek uit als in 2024.quote:Op maandag 30 december 2024 20:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Maken die nog muziek joh
019. DEHAZE - Tell The World
Ik zie het ja, 2 EP's en een albumquote:Op maandag 30 december 2024 20:20 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Sterker nog: ze zijn nooit gestopt. En zelden brachten ze zoveel nieuwe muziek uit als in 2024.
Niet echt EP's, maar een flink aantal singles. Maar daar staan meestal meerdere nummers op, die niet op albums staan.quote:Op maandag 30 december 2024 20:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik zie het ja, 2 EP's en een album
respect
Heb op MusicMeter alleen het album Very beoordeeld. Met een 4/5.quote:Op maandag 30 december 2024 20:23 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Niet echt EP's, maar een flink aantal singles. Maar daar staan meestal meerdere nummers op, die niet op albums staan.
Hun op één na beste album wat mij betreft. Mijn favoriet is Behaviour, de voorloper van Very.quote:Op maandag 30 december 2024 20:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Heb op MusicMeter alleen het album Very beoordeeld. Met een 4/5.
Ik las Delhaize.quote:Op maandag 30 december 2024 20:21 schreef DJ11 het volgende:
Deze jonge Nederlandse artiest ging voor zijn ingetogen en soms bombastische liedjes de studio in met Wouter Hardy, die eerder het winnende Songfestival-nummer van Duncan Laurence produceerde. Dat leverde mooie resultaten op, zoals deze titeltrack van zijn EP. Het nummer "Blind" haalde ook de Top 100 en staat op #95.019. DEHAZE - Tell The World
018. Mason Ramsey - I'll See You In My Dreams
Die zal ik dan ook eens beluisteren. Ben nog een beginner wat Pet Shop Boys betekentquote:Op maandag 30 december 2024 20:25 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Hun op één na beste album wat mij betreft. Mijn favoriet is Behaviour, de voorloper van Very.
Gewoon mijn uitzendingen luisteren. Ze komen zeer regelmatig voorbij. Dat kunnen de andere luisteraars wel beamen.quote:Op maandag 30 december 2024 20:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Die zal ik dan ook eens beluisteren. Ben nog een beginner wat Pet Shop Boys betekent
quote:Op maandag 30 december 2024 20:26 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Belgische of Franse supermarktketen toch?
Ben ik wel van plan ja!quote:Op maandag 30 december 2024 20:26 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Gewoon mijn uitzendingen luisteren. Ze komen zeer regelmatig voorbij. Dat kunnen de andere luisteraars wel beamen.
Dit was mijn eerste echt oh, jaquote:Op maandag 30 december 2024 20:25 schreef DJ11 het volgende:
Hoewel er al veel jonge artiesten voorbijkkwamen, spant deze de kroon. Deze countryzanger was nog 17 toen dit nummer uitkwam. Ik hoor er steeds een tweede stem bij - misschien omdat het zo'n hoog Everly Brothers-gehalte heeft:018. Mason Ramsey - I'll See You In My Dreams
Slachtoffers van de Bende van Nijvel volgens mij.quote:
Ik ben bang dat je liefde voor Jeremias andere platen een beetje ondergesneeuwd heeft.quote:Op maandag 30 december 2024 20:28 schreef DJ11 het volgende:
Zoals al beloofd: Meer van JEREMIAS (hun hoogste notering dit jaar)
017. JEREMIAS - Meer
Inderdaad.... dat is ook in een supermarkt van Delhaize gebeurd.quote:Op maandag 30 december 2024 20:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Slachtoffers van de Bende van Nijvel volgens mij.
Nee hoorquote:Op maandag 30 december 2024 20:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je liefde voor Jeremias andere platen een beetje ondergesneeuwd heeft.
Dan is het vast Jantje Smit.quote:Op maandag 30 december 2024 20:29 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Kijk, we komen ergens.
Hierna denk ik ook een "oh, ja". Ik zeg alvast: het is niet Heintje...
016. LEVKA - Schloss Aus Diamanten
015. Damiano David - Silverlines
Ben wel benieuwd naar je top 10quote:Op maandag 30 december 2024 20:34 schreef DJ11 het volgende:
Ruim 2/3 van de uitzending zit er alweer op. Nog maar 15 nummers te gaan...
Het duurde even voordat ik doorhad dat het niet weer Duitstalig was.quote:Op maandag 30 december 2024 20:35 schreef DJ11 het volgende:
Wie mij 2-3 jaar geleden had gezegd dat de zanger van Måneskin nog eens in de hoogste regionen van mijn jaarlijst zou staan, was voor gek verklaard. Daar staat deze Italiaan wél, niet in de laatste plaats dankzij het muzikale genie dat voor dit nummer tekende: Labrinth015. Damiano David - Silverlines
Overigens is dit één van de zeer weinige nummers die airplay kreeg op de radio. Het stond ook maar liefst twee weken in de Tipparade...
Engels met lichtelijk Italiaans accentquote:Op maandag 30 december 2024 20:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Het duurde even voordat ik doorhad dat het niet weer Duitstalig was.
013. Everyone Says Hi - Brain Freeze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |