037. Harrison Brome - Stars At Midnight

036. Bob Junior x Evan Klar - Just Like The Last Time

Vandaag op het werk de Bankzitters...quote:Op maandag 30 december 2024 19:28 schreef livelink het volgende:
Ik vermaak me wel hoor. Lekkere muziek. Ik heb me nog niet geërgerd, terwijl ik me wel loop te ergeren aan de top2000 dit jaar.

035. The William Blakes - Murder In The Moonlight

Die heb ik gelukkig gemist, maar ik ken een hoop nummers niet en wat ik wel ken heeft een hoog Blof-gehalte. Ik mis de pareltjes dit jaar. Of ik ben er gewoonweg niet voor in de stemming, dat kan ook.quote:Op maandag 30 december 2024 19:29 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Vandaag op het werk de Bankzitters...Echt.. hoe erg is dat? Je zou Susan & Freek bijna gaan waarderen...

Als ik iets goeds hoor, schrik ik een poosje later weer van een baggernummer dat veel hoger staatquote:Op maandag 30 december 2024 19:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Die heb ik gelukkig gemist, maar ik ken een hoop nummers niet en wat ik wel ken heeft een hoog Blof-gehalte. Ik mis de pareltjes dit jaar. Of ik ben er gewoonweg niet voor in de stemming, dat kan ook.

034. Johnossi - San Antonio

Edit: in jouw jaarlijst, dan. Ook in de top2000, maar dat bedoelde ik niet.quote:Op maandag 30 december 2024 19:32 schreef livelink het volgende:
Ik vind dat ik nog relatief weinig vrouwenstemmen heb gehoord.

Dat viel mij zelf ook op toen ik de lijst klaar had.quote:Op maandag 30 december 2024 19:32 schreef livelink het volgende:
Ik vind dat ik nog relatief weinig vrouwenstemmen heb gehoord.

033. Georgia - Too Much Too Little

Proostquote:Op maandag 30 december 2024 19:38 schreef livelink het volgende:
Bij gebrek aan koffie het laatste restje wijn maar ingeschonken

032. Sega Bodega - True

031. Berq - Still

Het komt ook wel een beetje gehaast op me over.quote:Op maandag 30 december 2024 19:42 schreef DJ11 het volgende:
Het kortste nummer uit de lijst, maar desondanks gebeurt er van alles in die 2 minuten en 16 seconden:031. Berq - Still

Lekker eigenzinnigquote:Op maandag 30 december 2024 19:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Het komt ook wel een beetje gehaast op me over.

030. JEREMIAS - Sag Mir Was Ich Nicht Weiß

Welkom. Hopelijk vermaak je je een beetje. Tot nu toe heb je alleen a-typische uitzendingen van me gehoordquote:

En dit is een typische?quote:Op maandag 30 december 2024 19:45 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Welkom. Hopelijk vermaak je je een beetje. Tot nu toe heb je alleen a-typische uitzendingen van me gehoord

Wat voor een soort muziek luister jij normaal naar, sinterklaaskapoentje?quote:

Allesbehalve. Het is mijn jaarlijst. Normaal draai ik oud en nieuw, met ruimte voor verzoekjesquote:Op maandag 30 december 2024 19:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
En dit is een typische?

Absoluutquote:Op maandag 30 december 2024 19:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Al deze nummers zijn dit jaar uitgekomen?

028. Charley Crockett - America

Dat gevaar lag het hele jaar ook helaas op de loer. Onafwendbaar achteraf.quote:Op maandag 30 december 2024 19:50 schreef DJ11 het volgende:
Hoewel dit nummer in april al uitkwam, klinkt het alsof het een reactie is op de verkiezingszege van Trump:028. Charley Crockett - America

027. Future Utopia - Exit Strategy

Voor die onbekendere bands moet dat best leuk zijn, die bedankfilmpjes maken.quote:Op maandag 30 december 2024 19:53 schreef DJ11 het volgende:
Toen ik mijn Spotify Wrapped bekeek, kreeg ik van deze formatie een bedankfilmpje. Drie andere nummers staan in de onderste helft van de Top 100, maar deze scoort een stuk hoger:027. Future Utopia - Exit Strategy

026. Say Yes Dog - Note To Self

Ik heb Kanye West al 2 jaar als #1 in mijn wrapped. Hij blijft goed.quote:Op maandag 30 december 2024 19:53 schreef DJ11 het volgende:
Toen ik mijn Spotify Wrapped bekeek, kreeg ik van deze formatie een bedankfilmpje. Drie andere nummers staan in de onderste helft van de Top 100, maar deze scoort een stuk hoger:027. Future Utopia - Exit Strategy

quote:Op maandag 30 december 2024 19:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb Kanye West al 2 jaar als #1 in mijn wrapped. Hij blijft goed.

025. Mika Noé - Flügel

Jij bent wel van de Duitse muziek hèquote:Op maandag 30 december 2024 20:00 schreef DJ11 het volgende:
Fraaie, Duitstalige ballads.. Maak de borst maar nat, want dit is niet de laatste.025. Mika Noé - Flügel

Dat kan ik moeilijk ontkennen. Muzikaal gezien ben ik bijkans een halve Duitser inmiddels. Er komt zo veel gaafs vandaan...quote:Op maandag 30 december 2024 20:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Jij bent wel van de Duitse muziek hè

024. Ethan Bortnick - Luna Park

Vorig jaar had ik JEREMIASquote:Op maandag 30 december 2024 19:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Voor die onbekendere bands moet dat best leuk zijn, die bedankfilmpjes maken.

Ben je deze week nog vrij, Melting?quote:

quote:Op maandag 30 december 2024 20:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Ben je deze week nog vrij, Melting?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |