Gaafquote:Op maandag 30 december 2024 18:30 schreef livelink het volgende:
Dankzij rustige bussen, een mazzeltje bij de overstap en man die bij thuiskomst het eten klaar had, ben ik er zowaar op tijd bij.
Goedenavond livelinkquote:Op maandag 30 december 2024 18:30 schreef livelink het volgende:
Dankzij rustige bussen, een mazzeltje bij de overstap en man die bij thuiskomst het eten klaar had, ben ik er zowaar op tijd bij.
050. Trille - Du
quote:
Het wordt vanzelf duidelijk. De nummer-1 staat voor mij al weken vast. De nummer-2 trouwens ook. Verder is er echt nog van alles geschoven. Eergisteren is nog een nummer in de top-10 belandquote:Op maandag 30 december 2024 18:32 schreef livelink het volgende:
Ik kan dit keer niks voorspellen (of het moet nog tot me komen), maar ik verwacht in de bovenste regionen een hoop oh, ja'tjes.
049. Calogero feat. Ibrahim Maalouf - Parie Qu'on s'Aime Encore
De kerstdagen zijn prima verlopen, had alleen wel een amandel/keelontstekingquote:Op maandag 30 december 2024 18:32 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Toch nog een beetje leuke Kerst gehad ondanks de familieperikelen?
Hopelijk gaat het nu de goede kant op?quote:Op maandag 30 december 2024 18:35 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
De kerstdagen zijn prima verlopen, had alleen wel een amandel/keelontsteking. Eten en drinken was wat minder plezierig. (Een waarbij wel antibiotica nodig was omdat het na 10 dagen niet bepaald uit zich zelf over ging en alleen maar erger werd)
Gelukkig wel inderdaadquote:Op maandag 30 december 2024 18:37 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Hopelijk gaat het nu de goede kant op?
048. St. Lucia - Falling Asleep
Ai, dat is inderdaad erg naar en pijnlijk. Gelukkig gaat het nu beter. En dan nu maar een inhaalslag maken met lekkere hapjes en drinken.quote:Op maandag 30 december 2024 18:35 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
De kerstdagen zijn prima verlopen, had alleen wel een amandel/keelontsteking. Eten en drinken was wat minder plezierig. (Een waarbij wel antibiotica nodig was omdat het na 10 dagen niet bepaald uit zich zelf over ging en alleen maar erger werd)
Glad you likequote:Op maandag 30 december 2024 18:41 schreef livelink het volgende:
Tot nog toe geen herkenning, maar het klinkt wel lekker. Deze is bijzonder aanstekelijk.
047. Fontaines D.C. - In The Modern World
046. Bobby Bazini - Hometown (Take Me To)
Ook een prima nummer hoor van hem.quote:Op maandag 30 december 2024 18:49 schreef DJ11 het volgende:
Vorig jaar voerde deze Canadese zanger met Waterfallin' de lijst aan. Dit jaar verschenen een aantal tracks die het album Pearl niet haalden. De beste daarvan staat op #46:046. Bobby Bazini - Hometown (Take Me To)
045. Ruel - Cats On The Ceiling
Een treurwilg?quote:Op maandag 30 december 2024 18:52 schreef livelink het volgende:
Het enige nummer dat ik in mijn hoofd heb voor een hoge notering is volgens mij van vorig jaar (denk aan een treurwilg)
044. Säm Wilder - Usually
Hij heeft zijn naam wel geïnternationaliseerd, zo te zien.quote:Op maandag 30 december 2024 18:55 schreef DJ11 het volgende:
In tegenstelling tot de vorige artiest, is deze man wél volledig Nederlands. Product van eigen bodem dat naadloos op het vorige nummer aansluit:044. Säm Wilder - Usually
Kijk, de jaren vliegen aan me voorbij.quote:
043. Zedd. feat. Bea Miller - Out Of Time
In de hoogste regionen staat wel een nummer met een soortgelijke sfeer, kan ik melden.quote:Op maandag 30 december 2024 18:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Kijk, de jaren vliegen aan me voorbij.
042. Berq - Mein Hass Tritt Dir Die Haustür Ein
Oef, moet ik zo even tellen...quote:Op maandag 30 december 2024 19:04 schreef livelink het volgende:
Hoeveel niet-Engelstalige nummers staan er in je top50, DJ11?
041. Svaerd - A Love Yet Unseen
Geteld: het zijn er negen...quote:Op maandag 30 december 2024 19:04 schreef livelink het volgende:
Hoeveel niet-Engelstalige nummers staan er in je top50, DJ11?
Ongeveer tot 21:30 uur. Het is een jaarlijstquote:Op maandag 30 december 2024 19:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik kom er zo aan!
Tot wanneer draai je
Eerst nog even koffie met mijn oudersquote:Op maandag 30 december 2024 19:07 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ongeveer tot 21:30 uur. Het is een jaarlijst
040. Jordan Rakei - Learning
Koffie klinkt goed (als mijn man het wil zetten).quote:Op maandag 30 december 2024 19:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Eerst nog even koffie met mijn ouders
Een jonge George Michael doet hij me aan denken.quote:Op maandag 30 december 2024 19:08 schreef DJ11 het volgende:
De muziek van dit Britse multitalent is lastig te omschrijven: soul, alternatieve pop, her en der zelfs wat jazz. Een nummer dat je vaker moet horen.040. Jordan Rakei - Learning
Ik snap je associatie wel.quote:Op maandag 30 december 2024 19:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Een jonge George Michael doet hij me aan denken.
039. Jan Verstraeten - Wolfman
038. Pet Shop Boys - The Secret Of Happiness
Ja, daar verwacht ik nog wel iets in de hoogste regionen (top10)quote:
Ik kan daar uiteraard geen mededelingen over doenquote:Op maandag 30 december 2024 19:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, daar verwacht ik nog wel iets in de hoogste regionen (top10)
Bedankt voor het luisterenquote:Op maandag 30 december 2024 19:21 schreef anotherRandomdude het volgende:
Bedankt voor het draaien van je top 50 van 2024 DJ11, maar ik haak nu af.
Fijne avond nog en alvast welterusten voor straks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |