Dat mag.quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:53 schreef ShinyStar het volgende:
Heb echt vrij weinig met Bruce. Op Pinkpop ooit een stukje van hem gezien, maar ben naar de camping gelopen omdat ik het echt saai vond.
quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:53 schreef Isorden het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "Top 2000 Editie 2024 #1 Een nieuwe start" van 28-12-2024
nr / aantal posts / gebruiker
001 767 Dagoduck
002 731 Isorden
003 673 MTheBassman
004 465 peaceman
005 430 MexicanobakkerJullie liepen met zijn tweeën echt voor bijna de hele dagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.klik hier voor meer stats
Dit is van vandaag
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
XL.quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:53 schreef TheVulture het volgende:
Wil er trouwens nog iemand een frikandel?
Ik vond Bruce wel goed toen ik hem zag, terwijl ik toen geen klap van hem kende.quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:53 schreef ShinyStar het volgende:
Heb echt vrij weinig met Bruce. Op Pinkpop ooit een stukje van hem gezien, maar ben naar de camping gelopen omdat ik het echt saai vond.
Ja, maar het viel me al op dat je een eindsprintje trokquote:Op zaterdag 28 december 2024 23:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jullie liepen met zijn tweeën echt voor bijna de hele dag
100% door de drank.quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:54 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ja, maar het viel me al op dat je een eindsprintje trok
Heb je ook een kaassouflé?quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:53 schreef TheVulture het volgende:
Wil er trouwens nog iemand een frikandel?
Welk jaar was dat?quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vond Bruce wel goed toen ik hem zag, terwijl ik toen geen klap van hem kende.
2009quote:
Bemoeit die AI zich daar ook al mee..quote:
Dat zit er dik in, zo'n geweldige bandquote:
Heerlijk nummer.quote:
Zolang het niet vanaf 11 meter moet, kan hij dat als geen anderquote:
Sleep well Edmanquote:Op zaterdag 28 december 2024 23:51 schreef EDMAN- het volgende:
Tijd om te slapen
morgen 07h koffie, kind nr 1 voor de tv en dan 1,5 uur top2000
wiskunde
doei
Pinkpop zeker?quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:50 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dat zegt iets over smakeloos Nederland.
Sowieso een van 's lands meest onderschatte voetballers.quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zolang het niet vanaf 11 meter moet, kan hij dat als geen ander
Dat is dit toch?quote:
Begin nu te vrezen voor mijn dagscorequote:Op zaterdag 28 december 2024 23:55 schreef DecoAoreste het volgende:
500+ zou ik niet snel halen, ben niet zo van de random gifjes spammen
Ik denk dat voor mij 200 echt niet haalbaar is. ;@ Zou het wel graag willen somsquote:Op zaterdag 28 december 2024 23:55 schreef DecoAoreste het volgende:
302 posts vandaag is wel stevig. In de buurt van mijn hoogste postcount. Heb ook weinig gedaan behalve een uurtje sporten tussendoor
Hij vindt zichzelf vrij goed. Dan gaat het in Nederland al snel mis.quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:56 schreef Isorden het volgende:
[..]
Sowieso een van 's lands meest onderschatte voetballers.
Boh, dat zou heerlijk zijnquote:Op zaterdag 28 december 2024 23:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Net als deze lijst. Want ik bedoel, waar de fuck is Colour Haze?!
Kwaliteit boven kwantiteit zeg ik altijd maar.quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:55 schreef DecoAoreste het volgende:
302 posts vandaag is wel stevig. In de buurt van mijn hoogste postcount. Heb ook weinig gedaan behalve een uurtje sporten tussendoor
KONING PIEPKUIKENquote:Op zaterdag 28 december 2024 23:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik moest bij dat nummer van Froukje denken aan dit fragment van 'piepkuiken' Marc-Marie: Bekijk deze YouTube-video
Ik ik ik ja ik ik eh.. ik heb het niet gezien
Zo is het!quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:57 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Kwaliteit boven kwantiteit zeg ik altijd maar.
Ik ken users die de 1400 posts per dag halen.quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:55 schreef DecoAoreste het volgende:
Cruijf ook, maar die was zo goed dat Nederland niet om hem heen kon.quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hij vindt zichzelf vrij goed. Dan gaat het in Nederland al snel mis.
Maat van me is vanochtend naar München gevlogen voor Colour Haze (Fest) en vliegt morgen weer terugquote:Op zaterdag 28 december 2024 23:57 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Boh, dat zou heerlijk zijn
Nee wel een zompige tostiquote:Op zaterdag 28 december 2024 23:54 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Heb je ook een kaassouflé?
Niets Tussen hoorde ik gisteren in de nacht, die is nog een tikkeltje fenomenalerquote:Op zaterdag 28 december 2024 23:49 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Vind het wel prima ja. Hoorde eerder vandaag een nummer van haar in de Snob, die was ook best prima
Dit is vrijwel bij alle dubbele cijfer artiesten.quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:57 schreef DecoAoreste het volgende:
te vaak in staat, maar sommige noteringen zijn toch wel terecht.
Album Born to Run is wel serieus goed en ik begrijp dat Darkness on the Edge of Town ook wel sterk is.quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:57 schreef DecoAoreste het volgende:
Deze Bruce begint op me te groeien![]()
Vroeger veel geklaagd dat hij er te vaak in staat, maar sommige noteringen zijn toch wel terecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |