Geen haat. Froukje is een van de betere moderne Nederlandse artiesten.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Ja dat vind ik wel bizarquote:Op zaterdag 28 december 2024 23:48 schreef Gretzl het volgende:
4x op rij (!!) WINNAAR van Song van het Jaar
Ja ik moet toch een beetje bewegen dus ik doe m eigenlijk telkens aan en uit om te compenserenquote:Op zaterdag 28 december 2024 23:47 schreef Isorden het volgende:
[..]
Heb hem maar uit gelaten in middels
Terecht!quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:48 schreef Gretzl het volgende:
Dit is meer geschikt voor het radio2 publiek?quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:48 schreef BillDauterive het volgende:
Niets tegen Froukje, maar hoe kan dit er in staan, terwijl Eefje er niet in staat?
Dat is een understatement.quote:
Dat slaat natuurlijk helemaal nergens op.quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:48 schreef Gretzl het volgende:
Ziedend!quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:48 schreef PzKpfw het volgende:
Froukje, Meau en ik weet hoe die meiden allemaal heten zijn allemaal maar slechte versies van de toch al irritante Billie Eilish met haar bloedirritante manier van zingen.
Echt wel beter dan andere dingen die ik hoor van Nederlandse bodem tegenwoordig.quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Geen haat. Froukje is een van de betere moderne Nederlandse artiesten.
Ik ook hoorquote:
Ripquote:Op zaterdag 28 december 2024 23:49 schreef Dagoduck het volgende:
Sinds ik het gemeld heb weer 5 rouwvliegjes gedood. Ze zijn bijna op.
In die zin ís ze al een soort god jaquote:Op zaterdag 28 december 2024 23:49 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ik ook hoor![]()
![]()
Ze heeft een fanatieke fanbase in ieder geval die altijd en overal massaal stemmen
Stubru vindt haar heel fijn jaquote:Op zaterdag 28 december 2024 23:49 schreef LTVDK het volgende:
Dit nummer hebben ze op de Belg redelijk kapotgedraaid, ben het een beetje beu
Nu is het stempubliek van de Song van het Jaar zeg maar precies hetzelfde publiek als de fanschare van Froukje, dus ik zou dit ook niet helemaal representatief noemenquote:Op zaterdag 28 december 2024 23:48 schreef Gretzl het volgende:
[ afbeelding ]
Is toch een belediging voor de muziek dit. 1x kan nog, maar 4x? En dat in hetzelfde rijtje als Tame Impala en Arcade Firequote:Op zaterdag 28 december 2024 23:48 schreef Gretzl het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |