Is te stevig, niet bedoeld voor soppende kort pittig kapseltjesquote:Op zaterdag 28 december 2024 23:24 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Elevation is fijn. Vreemd dat dat de laagste van allemaal is.
U2 is de Nickelback onder de muziek snobsquote:Op zaterdag 28 december 2024 23:24 schreef Felagund het volgende:
Of U2, dat krijgt ook veel haat in dit topic.
Van die pandemiedingen die gewoon in 2020-21 hadden moeten blijvenquote:Op zaterdag 28 december 2024 23:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wals ontstond tijdens corona om voor wat sociale cohesie te zorgen
Begint al een verzameling te wordenquote:
Oeh jaloersquote:Op zaterdag 28 december 2024 23:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben nu een IPA aan het slikken![]()
hoiquote:Op zaterdag 28 december 2024 23:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Begint al een verzameling te worden
Hoi?quote:
Ben ik nu opeens een snob omdat ik U2 maar matig vindquote:Op zaterdag 28 december 2024 23:25 schreef ok01 het volgende:
[..]
U2 is de Nickelback onder de muziek snobs
De goede dingen aan corona moeten we zeker meenemen!quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:25 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Van die pandemiedingen die gewoon in 2020-21 hadden moeten blijven
quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:24 schreef Felagund het volgende:
[..]
Net zoals bij Suzan en FreekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja soms lul je een beetje mee in de rondte hequote:Op zaterdag 28 december 2024 23:24 schreef Felagund het volgende:
Of U2, dat krijgt ook veel haat in dit topic.Maar ook voor die 2 gelden dat ik het vooral saai-ig vind en niet per se superslecht. Maar ik luister het nooit in mn vrije tijd, laten we het zo zeggen. Het doet me vooral vrij weinig.
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |