quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:57 schreef Isorden het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Doe mij maar Donna Paulsen
Goede keuze jaquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:57 schreef Isorden het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Doe mij maar Donna Paulsen
Hotel California raak ik nooit beu, gewoon heel de sfeer in dat nummerquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:56 schreef Evenstar het volgende:
Enige echte mooie van de Eagles is de solo van Joe Walsh op Outside van Foo Fighters.
Edit: En Hotel California natuurlijk, maar die ben ik ondertussen wel moe
Hij is echtquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:57 schreef MTheBassman het volgende:
Ah. nog een film die ik misschien een keer moet kijken.
Ik ben echt slecht met films kijken.
Maybe, maybequote:Op zaterdag 28 december 2024 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toch wel duidelijk Gouge Away.
zow dat is best laag...quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja een goede Pixies-song is nog steeds rond de 700 in de Mex2000. Maar ze staan ook 4x in mijn top 200.
Je komt er ook nooit meer uit, dat zal het zijn.quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hotel California raak ik nooit beu, gewoon heel de sfeer in dat nummer
Oh?quote:
quote:816 Thunder Imagine Dragons
815 A Kind Of Magic Queen
814 The Unforgiven II Metallica
813 How You Remind Me Nickelback
812 I Will Follow (Live) U2
811 The Man Who Can't Be Moved The Script
810 Guaranteed Eddie Vedder
809 Sovereign Light Cafe Keane
808 Watskeburt?! De Jeugd Van Tegenwoordig
807 Superstition Stevie Wonder
806 Als Ik God Was Froukje
805 Jungleland Bruce Springsteen
Dat is wel een geweldige actrice jaquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hij is echt
En ja Helena Bonham Carter![]()
![]()
speelt er in
Ik vind Doolittle een fantastisch album, dus je snapt dat ik voor nummers van die plaat kies.quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Voor mij ook niet, dat is Tony's Theme natuurlijk. Maar ja, er staat maar 1x Pixies in de top 2000, dus dan doen we het maar graag hier mee
Krijg door dat nummer ook altijd zin om From Dusk Till Dawn te kijkenquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:58 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Je komt er ook nooit meer uit, dat zal het zijn.
Ff aan Bob vragenquote:
Goed idee. Voel me crap, keelpijn, verkouden, misschien gewoon even shotje tequila doenquote:
Jaquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:59 schreef Dagoduck het volgende:
Jeroen met playbekgitaar, is dat een shotje?
Ja dat is die lange titel ja. Exacte titel moet ik je ook schuldig blijven.quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik heb een zwak voor een nummer op Trompe le Monde met een lange titel, maar kom er ff niet op..iets met Olympus Mons ofzo
Bird Dream of the Olympus Mons?quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik heb een zwak voor een nummer op Trompe le Monde met een lange titel, maar kom er ff niet op..iets met Olympus Mons ofzo
Ik ga voor Mr. Grieves, Hey of toch die aap.quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toch wel duidelijk Gouge Away.
Sterkte, ik ben er van herstellendequote:Op zaterdag 28 december 2024 23:00 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Goed idee. Voel me crap, keelpijn, verkouden, misschien gewoon even shotje tequila doen
MI-AUWquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:59 schreef Isorden het volgende:
[ afbeelding ]
Nog maar een voor de vorm.
Alcohol is ontsmettendquote:Op zaterdag 28 december 2024 23:00 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Goed idee. Voel me crap, keelpijn, verkouden, misschien gewoon even shotje tequila doen
ja, diequote:Op zaterdag 28 december 2024 23:00 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bird Dream of the Olympus Mons?
Nickelback ooit live gezien op Lowlandsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |