Ja op zich zit deze nog wel aardig in elkaar.quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Beste van Guus. Maarja dan ook een keer een goeie songwriter
dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Een van de minder vervelende nummers van Guus.
Nee, tranen!quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Een van de minder vervelende nummers van Guus.
net als Lege fles wijn.quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:37 schreef 4-elements het volgende:
Met zonder jas. Blijft legendarisch.
Ik kan niet over de rest van NL spreken, maar in Brabant is dit iets wat je heel vaak hoortquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:37 schreef 4-elements het volgende:
Met zonder jas. Blijft legendarisch.
Ik dacht dat die allang geweest zou zijnquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh hel, dat vreselijke Unwritten is ook al 500 nummers in de plus. Ik wist dat er een hype was, maar voor mijn gevoel duurt die hype al 10 jaar
Meelezen wordt wel lastig hier vrees ikquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:38 schreef Tussle266 het volgende:
Ik zat me net te bedenken hoe fijn het eigenlijk is dat Tim volgend jaar uurtjes heeft in deze week. Hij deed dat echt altijd goed bij Kink en hij gaat ook nog uit onze werkjes voorlezen in dat café dan. Wat wil je nog meer?
Zelfs Zoutelande is een meesterwerk vergeleken met dit.quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dit nummer heeft wel een beetje een Blof tekst.
We zetten hem gewoon op Lippens zijn uren.quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Meelezen wordt wel lastig hier vrees ik
Laten we het hopen dat hij volgend jaar een van de DJ's is.quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:38 schreef Tussle266 het volgende:
Ik zat me net te bedenken hoe fijn het eigenlijk is dat Tim volgend jaar uurtjes heeft in deze week. Hij deed dat echt altijd goed bij Kink en hij gaat ook nog uit onze werkjes voorlezen in dat café dan. Wat wil je nog meer?
Het is omgekeerd, maar het is allebei niks.quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:40 schreef Gretzl het volgende:
Tranen Gelachen is een meesterwerk vergeleken met De Neus Umhoeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |