Aars.quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:26 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Speciaal voor jou ga ik googelen wat 'Ster' in het Gaelic is!
Ja, ik heb geen bewijs hè. Gewoon een vermoeden!quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:26 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik geloof idd dat ik manipulasie
nee ik denk Sinead ook wel.quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is Spandau Ballet de enige artiest met meerdere nummers in de lijst die allemaal op dezelfde dag worden gedraaid?
Sinead O' Connor heeft haar noteringen beide op Oudejaarsdag in elk geval.quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is Spandau Ballet de enige artiest met meerdere nummers in de lijst die allemaal op dezelfde dag worden gedraaid?
best een leuke stad en aardige Duitsersquote:
Echt een aanraderquote:
Oja dat lijkt me ook een zekerheidje. Die was ik vorig jaar alleen bang voor vanwege Mandinka, maar die heeft nu definitief geen kans.quote:
Zit je weer vieze plaatjes te bekijkenquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:27 schreef Bargehassus het volgende:
Zo verschillend en allebei lekker / mooi.
Er is nog een zeker boybandje van YouTube dat ik nu voor je moet spoilen, want die gaan dit x2 doen op 1 dag.quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh de vierde keer bankzitten heeft ook 30/31 dec bereikt?quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:28 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Er is nog een zeker boybandje van YouTube dat ik nu voor je moet spoilen, want die gaan dit x2 doen op 1 dag.
Vorig jaar geweest! Wel alleen op doorreis vanuit Sziget, dus weinig van de stad gezien. Wel lekker naar een visrestaurant geweest en doodgezweet in ons hotel zonder airco.quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:28 schreef EDMAN- het volgende:
Berlijn is zo overrated als Amsterdam. Dresden is leuker
Nooit geweest, wel mooi nummertjequote:Op zaterdag 28 december 2024 22:28 schreef EDMAN- het volgende:
Berlijn is zo overrated als Amsterdam. Dresden is leuker
quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:28 schreef Ferdo het volgende:
Pet Shop Boys had alleen noteringen op Tweede Kerstdag
Hoi!quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:29 schreef ShinyStar het volgende:
Ben ik weer. Liep iets uit. Spandau Ballet 2x achter elkaar. Mooi
Ze doen hun best. Het is wachten op de Russen, dan kunnen ze weer opnieuwquote:
Er zit wel iets van 20 uur tussen de eerste en de laatste, maar die ene die er niet stond heeft zich ertussen gewurmd inderdaad.quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh de vierde keer bankzitten heeft ook 30/31 dec bereikt?
Jupquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:29 schreef Isorden het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Das best alarmerend
quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:28 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Zit je weer vieze plaatjes te bekijken
20 uur, dat betekent 30 december dus lijkt me. Dan is er eentje wel ruim gezakt. Maar goed, dat betekent dus dat ze weer net hard genoeg zijn gezakt dat we er 2 moeten horenquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:30 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Er zit wel iets van 20 uur tussen de eerste en de laatste, maar die ene die er niet stond heeft zich ertussen gewurmd inderdaad.
-fluit-quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:29 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Vorig jaar geweest! Wel alleen op doorreis vanuit Sziget, dus weinig van de stad gezien. Wel lekker naar een visrestaurant geweest en doodgezweet in ons hotel zonder airco.
quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:25 schreef Fred_B het volgende:
Twee keer Spandau Ballet na elkaar. Hmmmm
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |