Is dat een cocktail van rum en whisky?quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:22 schreef Isorden het volgende:
Zo, tijd voor een glaasje The Glenlivet Caribbean Reserve
Wacht maar tot de walsquote:
ik heb de pannen klaar staanquote:
Ja, al schrijft hij het eerst met potlood op.quote:
Heeft een tijdje gerijpt op ouwe caribbean rum vaten wel.quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:23 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Is dat een cocktail van rum en whisky?
quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
Through the Barricades heeft regelmatig op mijn stemlijst gestaan dacht ik, dit jaar echter niet
Dan hoop ik voor je dat die andere van Spandau Ballet diep in de nacht zit.quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:23 schreef 4-elements het volgende:
Spandau Ballet doet mij niet veel.
Rinekutje.quote:
Dat is niet True.quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor je dat die andere van Spandau Ballet diep in de nacht zit.
Wissel twee letters om en je krijgt Urkquote:
Hoefde er niet lang op te wachten helaas.quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor je dat die andere van Spandau Ballet diep in de nacht zit.
Ik geloof idd dat ik manipulasiequote:Op zaterdag 28 december 2024 22:25 schreef Fred_B het volgende:
Twee keer Spandau Ballet na elkaar. Hmmmm
[ afbeelding ]
Ben je er tenminste snel van af.quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:25 schreef ok01 het volgende:
Twee keer Spandeau achter elkaar, niet verkeerd
ah daar is true alquote:
Ohquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:26 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Ben je er tenminste snel van af.
Het had ook om half 4 in de nacht kunnen zijn.quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:25 schreef Ferdo het volgende:
Maar twee noteringen hebben en dan komen ze direct achter elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |