Affligem vind ik echt niet lekker. Dan liever HJquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:00 schreef Dagoduck het volgende:
Zal ik nog een Affligem nemen of aan de HJ gaan?
Albumversie, duhquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kan iemand verklaren waarom Portishead inmiddels al bijna een dag gestegen is?
Ze willen graag vrienden blijvenquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:00 schreef Redefine het volgende:
Ah ja de Vriendenloterij. Daar heb ik het lidmaatschap van mijn moeder voor opgezegd eerder dit jaar. Eerst een uur zoeken hoe je je kon uitschrijven. Daarna volgen er nog 73 mails en 29 keer post in de brievenbus of je toch niet wilt blijven/weer lid wil worden...
Is dat niet een keer met Sinead O Connor gebeurd? Had best vorig jaar kunnen zijn eigenlijkquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:00 schreef Isorden het volgende:
Hoe groot is de kans dat de enige 2 notering van 1 artiest achter elkaar in de lijst staan?
Beth Gibbons heeft een nieuw album uit, maar dat lijkt mij ook niet echt een goede verklaring (de gemiddelde top 2000 stemmer kent dat album niet).quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Neen, maar wel een goede zaak.quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zouden er mensen zijn die bewust op albumversies zoeken?quote:
Hoeveelste affligem gaat dat worden voor je?quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:00 schreef Dagoduck het volgende:
Zal ik nog een Affligem nemen of aan de HJ gaan?
Ja, het is een loterij om je uit te schrijven.quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:01 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ze willen graag vrienden blijven
Alleen Roads volgens mijquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
Neen, maar wel een goede zaak.
Zou Beth nog wat Portishead nummers gaan spelen op DTRH? I hope so...
Ik kan me het niet voorstellen.quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zouden er mensen zijn die bewust op albumversies zoeken?
Nee, zit te geinen, het is pas albumversie geworden na de stemweek..heb zelf wel (albumversie) erachter gezet, dus ik blijquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zouden er mensen zijn die bewust op albumversies zoeken?
Ja ik heb een sterretje.quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:59 schreef Nizno het volgende:
als jullie naar carglass gaan dan ga ik op bed
Oef dat is wel magertjes. Jammer.quote:
Meteen de beste.quote:
Dat is The Rip. Heb je ook nog kans op.quote:
Dit is te verfijnd voor de BBB-stemmer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |