Volkswagenquote:Op zaterdag 28 december 2024 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is jullie favoriete automerk?
Als je een echte liefhebber van klassieke muziek bent kan ik me er wel iets bij voorstellen. Het is wel tamelijk goedkope pianopop, zit weinig diepgang in.quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:18 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Zoals ik al postte laatst in WLR: inhoudelijk mee oneens maar wel een prachtige formulering
Live gezien, dat is wat telt.quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:20 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Goh, wordt dit weer zo'n nummer dat hier door niemand gehaat wordt?
Het is idd wel een beetje een gekkenhuis bij Sparta nu zou je denkenquote:
Het is vreselijkquote:Op zaterdag 28 december 2024 21:20 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Goh, wordt dit weer zo'n nummer dat hier door niemand gehaat wordt?
Ik zie het ook als popmuziek, een beetje Agnes Obel maar dan zonder zang.quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als je een echte liefhebber van klassieke muziek bent kan ik me er wel iets bij voorstellen. Het is wel tamelijk goedkope pianopop, zit weinig diepgang in.
Moet je ook vooral zo'n matige trainer terughalenquote:Op zaterdag 28 december 2024 21:20 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Het is idd wel een beetje een gekkenhuis bij Sparta nu zou je denken
Ja veel meer dan dat was het ook nietquote:Op zaterdag 28 december 2024 21:19 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ja je had t toch wel goed gezongen ook
twee keer hier. 1e keer heel tof. 2e keer matig.quote:
Heeft die al gewonnen ondertussen?quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:20 schreef Isorden het volgende:
[..]
Moet je ook vooral zo'n matige trainer terughalen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
volgens mij heb je dat reeds besprokenquote:Op zaterdag 28 december 2024 21:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer, we waren zo goed bezig.
Dat was klassieke muziek natuurlijk vroeger ook.quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zie het ook als popmuziek, een beetje Agnes Obel maar dan zonder zang.
@Uitkeringstrekkerquote:Op zaterdag 28 december 2024 21:21 schreef Melleyn het volgende:
Iemand nog een leuk feitje over de bandnaam?
Hij heeft zelfs van mijn FC Groningen verloren, dan kan je er vrij weinig van jaquote:Op zaterdag 28 december 2024 21:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Heeft die al gewonnen ondertussen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |