Haha, alleen maar covertjes jaquote:Op zaterdag 28 december 2024 21:28 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Die hadden wel meer covers (ahum, originelen) van ABBA toch?
quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:30 schreef DecoAoreste het volgende:
Focus even op dartsenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit wordt een blokje doorbikkelen zo
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
en je zoon?quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee dat is mijn One natuurlijk.
Throuperquote:
Ahjaquote:Op zaterdag 28 december 2024 21:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee dat is mijn One natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Zucht... maak het me niet zo moeilijk.quote:
ess wordt dus pas je nummer 3... nee 4... of 5 eigenlijk want de papegaai moet op 4quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zucht... maak het me niet zo moeilijk.
quote:Breaking News: Desiree is in het cafe gespot zonder A4'tje.
Ja, dit!quote:
Wij hebben geen papegaai gelukkig.quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
ess wordt dus pas je nummer 3... nee 4... of 5 eigenlijk want de papegaai moet op 4
Maar ik voelde me als nummer 1quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
ess wordt dus pas je nummer 3... nee 4... of 5 eigenlijk want de papegaai moet op 4
Mooi, de focus kan verschoven worden dus.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |