SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik wist niet meer welke eerst kwam![]()
![]()
Dat is koltoer jonguhquote:Op zaterdag 28 december 2024 20:38 schreef mario390 het volgende:
hoe kann tubular bells in deze onzin vorkomen??
[ afbeelding ]
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Geweldige docu.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Goedenavond dame Amy.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
en dat met zo'n slechte muziekquote:Op zaterdag 28 december 2024 20:41 schreef mario390 het volgende:
laatste topic in 2000 was weg.tub.bells in 16 min voll
Smile, it's free therapy.![]()
Jouw lawaaibuurman?quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Bierkratten bij vriendin uit de tuin gepikt.![]()
En dan zie je @gebrokenglasquote:Op zaterdag 28 december 2024 20:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Die ligt meestal plat van het lachen![]()
![]()
Nee is ergens anders.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
is niet schlecht is lang en interessantquote:Op zaterdag 28 december 2024 20:42 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
en dat met zo'n slechte muziek
vele houden dat vor en meisterwerk![]()
Er was een user die daar bekend om stond.quote:
Die hield wel van een pater?quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er was een user die daar bekend om stond.![]()
![]()
Ik weet het.. maar denk dat het vooral oude mensen zijn die op dezelfde oude meuk stemmen.. ieder jaar.quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
is niet schlecht is lang en interessant
vele houden dat vor en meisterwerk
Of twee.quote:
Heb jij er ook weer op gestemd?quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik weet het.. maar denk dat het vooral oude mensen zijn die op dezelfde oude meuk stemmen.. ieder jaar.![]()
![]()
![]()
![]()
Je 10e post over Tubular Bells.quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:41 schreef mario390 het volgende:
laatste topic in 2000 was weg.tub.bells in 16 min voll
Record![]()
![]()
Hou jij dat bij?quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:47 schreef maily het volgende:
[..]
Je 10e post over Tubular Bells.
Record
Met stip binnen in de Top 2000quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:47 schreef maily het volgende:
[..]
Je 10e post over Tubular Bells.
Record![]()
![]()
Nope heeft denk ik weinig zin.quote:
Houd niet zo van de mainstream muziek![]()
Op een paar nrs na..Smile, it's free therapy.![]()
Ik vind het ook een meesterwerk.quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
is niet schlecht is lang en interessant
vele houden dat vor en meisterwerk
Maar niet de album-versie.![]()
Op deze nummers heb jij gestemd:quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:48 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nope heeft denk ik weinig zin.
Houd niet zo van de mainstream muziek![]()
Op een paar nrs na..
https://www.nporadio2.nl/top2000?search=bird&hash=
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:50 schreef JustinK het volgende:
[..]
Op deze nummers heb jij gestemd:
https://www.nporadio2.nl/top2000?search=bird&hash=
![]()
![]()
Moet hiervan lachen![]()
Leila K genot.quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:53 schreef JustinK het volgende:
Out of control
When I turn my power on
I will go electric
quote:quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:54 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ze wil liever hier bij mij zijn
Ow ging over FF![]()
fruit is niet en zij hoorquote:Op zaterdag 28 december 2024 20:54 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ow ging over FF![]()
![]()
Misschien wil die ook wel liever bij jou zijn?quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:54 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ow ging over FF
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Denk het welquote:Op zaterdag 28 december 2024 20:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Misschien wil die ook wel liever bij jou zijn?![]()
![]()
Vraag jij maarquote:Op zaterdag 28 december 2024 20:57 schreef JustinK het volgende:
[..]
Laten we het @:freshfruit zelf vragenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik vind het hier nu even gezelliger.
@greysbonesquote:Op zaterdag 28 december 2024 20:58 schreef FreshFruit het volgende:
Ik vind het hier nu even gezelliger.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Beter dan bij @JustinK wel ja.quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:58 schreef FreshFruit het volgende:
Ik vind het hier nu even gezelliger.
Enge clownCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Gekke acrobaatquote:Op zaterdag 28 december 2024 20:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Beter dan bij @:JustinK wel ja.
Enge clown![]()
![]()
Oh dan ga ik maarquote:Op zaterdag 28 december 2024 21:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hier is het een beetje doods wel![]()
Van mij nietquote:Op zaterdag 28 december 2024 21:01 schreef JustinK het volgende:
[..]
Moet het daar feest voor zijn dan?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nee, niet daar, maar hier!quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:01 schreef JustinK het volgende:
[..]
Moet het daar feest voor zijn dan?
Maar het is dus daar feest en niet hier
Je kon toch ook gaanquote:Op zaterdag 28 december 2024 21:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, niet daar, maar hier!
Maar het is dus daar feest en niet hier![]()
Ik zeg het maar ff maar ik ga vanavond dus géén limoncello drinken hè. Had me toch een kater vandaag
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik zeg het maar ff maar ik ga vanavond dus géén limoncello drinken hè. Had me toch een kater vandaag![]()
![]()
Jah, maar wilde even thuis zijn, was al de halve week weg geweest en komende week weer.quote:Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ik zeg het maar ff maar ik ga vanavond dus géén limoncello drinken hè. Had me toch een kater vandaag
Ik zeg het maar ff maar ik ga vanavond dus géén limoncello drinken hè. Had me toch een kater vandaag![]()
![]()
Vandaag rum?quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik zeg het maar ff maar ik ga vanavond dus géén limoncello drinken hè. Had me toch een kater vandaagCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Had me echt nog goed ingehouden qua hoeveelheid maar 33% bovenop de nodige bieren tikt blijkbaar erg snel aan. En ik word oud natuurlijkquote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Gewoon bier, niks zwaarder dan 6%.quote:
Ga je hier heen, om wat levendigheid te brengen?quote:Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ik zeg het maar ff maar ik ga vanavond dus géén limoncello drinken hè. Had me toch een kater vandaagheb je dat puur gedronken?
smoesjesquote:Op zaterdag 28 december 2024 21:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jah, maar wilde even thuis zijn, was al de halve week weg geweest en komende week weer.![]()
BENTquote:Op zaterdag 28 december 2024 21:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Had me echt nog goed ingehouden qua hoeveelheid maar 33% bovenop de nodige bieren tikt blijkbaar erg snel aan. En ik word oud natuurlijkSmile, it's free therapy.![]()
GezelligThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja, eigenlijk was ik gewoon bang voor het swingersfeestquote:
Hele beschaafde kleine porties dacht ikquote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Oi!quote:
Eentje kan toch wel?quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gewoon bier, niks zwaarder dan 6%.
Neen!quote:
Het lichaam moet ook wel eens rust hebben, aldus wijlen Jolke. En die man had er verstand van dus daar houd ik me aan
Straks wel een rummetje hoorThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Die is er gewoon hoor,die ouwe pufferr @Zucht.quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:03 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
@:zucht. en ja ik weet..werkt niet meer![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Neen!
Het lichaam moet ook wel eens rust hebben, aldus wijlen Jolke. En die man had er verstand van dus daar houd ik me aan
quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hele beschaafde kleine porties dacht ik![]()
![]()
Het was het lichtje....![]()
quote:
Omg ....quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
![]()
Omg ....quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik bent? Wtfquote:![]()
Waar naar toe ?quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:20 schreef MizzezAmy het volgende:
Grees is er nog! Dacht dat je met Justin mee was
Treinbolk
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
quote:Mooi gesproken.
Dat weet ik niet. Maar jullie waren allebei opeens stilquote:
OllekeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Feestjuh van ToTquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ben ook aan het tiktokkenquote:Op zaterdag 28 december 2024 21:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Maar jullie waren allebei opeens stil
Nu al?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oh, dat doe ik nooit, gewoon ouderwets instagrammenquote:
Ik ook nietquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
puur vind ik dat niet zo lekker. Wel met prosecco, water met bubbels, ijs en dan een flinke scheut limoncelloquote:Op zaterdag 28 december 2024 21:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hele beschaafde kleine porties dacht ik
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 28-12-2024 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 4437 / +113 / +98 / 16104 / 16979
2. FreshFruit / 1630 / +7 / +20 / 3842 / 4610
3. Dr.Mikey / 1204 / +42 / +18 / 1783 / 2253
4. mario390 / 824 / +3 / +5 / 700 / 1039
5. KillemWieft / 683 / +61 / +12 / 547 / 844
6. _UserName_ / 571 / +44 / +8 / 607 / 782
7. hemarookworst / 562 / +10 / +4 / 1961 / 2336
8. gebrokenglas / 522 / +45 / +1 / 2929 / 3317
9. HappyCharly / 520 / +31 / +2 / 2517 / 2800
10. AardappelSchotel / 443 / +33 / +0 / 2409 / 2709
11. Lovely / 405 / +25 / +18 / 3222 / 3618
12. greysbones / 404 / +9 / +18 / 3542 / 3750
13. ToT / 379 / +17 / +2 / 3831 / 4122
14. MizzezAmy / 354 / +22 / +19 / 1820 / 2115
15. Rob / 314 / +78 / +0 / 295 / 394
16. loveyoulongtime / 301 / +2 / +32 / 1457 / 1615
17. mascara-klodder / 295 / +0 / +3 / 782 / 956
18. kree / 255 / +1 / +23 / 1129 / 1289
19. Bally-b / 208 / +33 / +0 / 115 / 159
20. Pinnenmutske / 206 / +10 / +0 / 947 / 1121SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Limoncello hoor je juist als shotje te drinkenquote:Op zaterdag 28 december 2024 21:29 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
puur vind ik dat niet zo lekker. Wel met prosecco, water met bubbels, ijs en dan een flinke scheut limoncello
En goed koud.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nog nooit gedronken.quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Limoncello hoor je juist als shotje te drinkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zelfgemaakt als shotje vind ik het wel lekker.. ijskoud dan wel..quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Limoncello hoor je juist als shotje te drinken
en anders .. als limoncello spritz
Als ingrediënt is het denk ik idd beter geschikt voor consumptiequote:Op zaterdag 28 december 2024 21:29 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
puur vind ik dat niet zo lekker. Wel met prosecco, water met bubbels, ijs en dan een flinke scheut limoncello
Je hoort het hier ook steeds vaker dat men het drinkt.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het hoort echt als shotjequote:Op zaterdag 28 december 2024 21:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als ingrediënt is het denk ik idd beter geschikt voor consumptieThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als ingrediënt is het denk ik idd beter geschikt voor consumptie
Blij dat ik het gisteren goed gedaan heb dan.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Hoezo post jij van die mini-broekjes?quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:21 schreef mario390 het volgende:
hoezo heeft deze morad zo harte praat?
Weet mutti dat wel?![]()
Hier ook nog in de koelkast liggenquote:Op zaterdag 28 december 2024 21:38 schreef MizzezAmy het volgende:
Oeh ik heb nog een lemoncello dessert
Hier al jaren in de kast.quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hoort het hier ook steeds vaker dat men het drinkt.![]()
Of aangemaakt.quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Limoncello hoor je juist als shotje te drinken
Of in een plak cake. Met ijs en slagroom.![]()
![]()
Ik zag hier ergens laatst een heel bijzondere smaak Bonne Maman chocopasta voorbij komen.quote:
Weet niet meer wat precies ...![]()
Wij gaan leckerquote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ok foeiOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Yonghai?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zal even duren op de trekkerquote:Op zaterdag 28 december 2024 21:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Moet de ME opgetrommeld worden?
ja best welquote:Op zaterdag 28 december 2024 21:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Lego bouwer![]()
Nog veel mee bezig?![]()
![]()
Zit op mijn boterham voor onderweg.quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:47 schreef maily het volgende:
[..]
Ik zag hier ergens laatst een heel bijzondere smaak Bonne Maman chocopasta voorbij komen.
Weet niet meer wat precies ...![]()
Ik kan het alleen niet meer op vandaagDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Lekkerrrrquote:
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Waarom zit je op je boterham? Wil je er een flatbread van maken?quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:59 schreef drakin het volgende:
[..]
Zit op mijn boterham voor onderweg.![]()
Ik kan het alleen niet meer op vandaagUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ja echt insane.quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:00 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Gelukkig want je had veel en er kwam nog wat aan ook
Heb nog 5 sets of zo.![]()
quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Waarom zit je op je boterham? Wil je er een flatbread van maken?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:01 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja echt insane.
Heb nog 5 sets of zo.je had ook wel veel besteld
leuk toch
Das ook wel lekkerquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Waarom zit je op je boterham? Wil je er een flatbread van maken?
Ja heerlijk.quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]je had ook wel veel besteld
leuk toch
![]()
Warm drakenbroodjeDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Tosti.quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Waarom zit je op je boterham? Wil je er een flatbread van maken?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
voor ontbijt dan maarquote:Op zaterdag 28 december 2024 21:59 schreef drakin het volgende:
[..]
Zit op mijn boterham voor onderweg.![]()
Ik kan het alleen niet meer op vandaag![]()
![]()
Drakin wel.quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Kan jij met je billen toasten?
Tosti met banaan en bonne maman chocopastaquote:
echt iets voor jouquote:Op zaterdag 28 december 2024 22:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Tosti met banaan en bonne maman chocopasta![]()
![]()
Je kan je billen wel als een soort warmhoudplaat gebruikenquote:Uw ADH vitamine Worst
Morgen maar, ik zit vol voor vandaagquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Draken vergelijken met tankstations
Pomp 7“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heb van NS een waardebon voor een hema hotdog op het station voor 2,50. Zijn ze zo duur geworden dat dit een aanbieding isLaatste keer dat ik dat kocht twee jaar geleden was het iets van 2 euro
Uw ADH vitamine Worst
Jij zou ze gratis moeten krijgen.quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:15 schreef hemarookworst het volgende:
Heb van NS een waardebon voor een hema hotdog op het station voor 2,50. Zijn ze zo duur geworden dat dit een aanbieding isLaatste keer dat ik dat kocht twee jaar geleden was het iets van 2 euro
![]()
![]()
Nog meer Sheeran plaatjes incoming.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Echt hè? Petitie starten!quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Staan elders.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
band?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dabbadie?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: