SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smile, it's free therapy.![]()
Heb beeld van iemand met hele hele lange rug of hele hele lange nekquote:Op zaterdag 28 december 2024 19:03 schreef sp3c het volgende:
[..]
Jenkunt hem er niet afschroeven he
Als ik ga liggen istie net zo lang
Zou mezelf wel raken als ik het zou kunnen hoor daar niet van maar kan niet![]()
![]()
of allebei
Ik naar hoe de TT verneukt zou gaan wordenquote:Op zaterdag 28 december 2024 19:10 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik was wel even benieuwd naar de foto in de OP![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 december 2024 19:11 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik naar hoe de TT verneukt zou gaan worden
FOK!ken bij ToT was toepasselijker geweestquote:Op zaterdag 28 december 2024 19:12 schreef Lovely het volgende:
Ach de tt is nog steeds van toepassing![]()
![]()
preciesquote:Op zaterdag 28 december 2024 19:12 schreef Lovely het volgende:
Ach de tt is nog steeds van toepassing
Denk dat @ToT nu de telefoons wel in beslag heeft genomen
Eigelijk wel alleen zijn het er maar 2 die dat doenquote:Op zaterdag 28 december 2024 19:13 schreef JustinK het volgende:
[..]
FOK!ken bij ToT was toepasselijker geweest
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Of. Meer bolken dan feesten 🥳quote:Op zaterdag 28 december 2024 19:13 schreef JustinK het volgende:
[..]
FOK!ken bij ToT was toepasselijker geweestWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Het werd tijdquote:Op zaterdag 28 december 2024 19:14 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
precies
Denk dat @:tot nu de telefoons wel in beslag heeft genomen![]()
![]()
Allemaal in een doos met groot slot er op🤣quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nee zo werkt dat niet bij een swingers party heb ik me laten zeggenquote:Op zaterdag 28 december 2024 19:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Allemaal in een doos met groot slot er op🤣
Wat is een swingers party dan weer?quote:Op zaterdag 28 december 2024 19:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
nee zo werkt dat niet bij een swingers party heb ik me laten zeggenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bolk dan maar 🤣quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Allemaal sleutel in een kom.. eentje eruit pakken en daar ga je dan seks mee hebbenquote:Op zaterdag 28 december 2024 19:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat is een swingers party dan weer?![]()
Daarom zei ik vanmorgen : telefoons in een kom... met plaatje in OP
quote:Op zaterdag 28 december 2024 19:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
nee zo werkt dat niet bij een swingers party heb ik me laten zeggen![]()
Wat doen ze dan met de telefoons op een swingersparty?
Of is het soms net zoals met de sleutels, dat je een telefoon moet pakken om te bepalen met wie je het gezellig gaat hebben?Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
quote:Op zaterdag 28 december 2024 19:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
Wat doen ze dan met de telefoons op een swingersparty?
Of is het soms net zoals met de sleutels, dat je een telefoon moet pakken om te bepalen met wie je het gezellig gaat hebben?dat dus
Smile, it's free therapy.sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Hoe lang duurt het inspecteren van de hotelkamer?:')![]()
Incl klein wipje?quote:Op zaterdag 28 december 2024 19:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hoe lang duurt het inspecteren van de hotelkamer?![]()
Zeker bedden aan het uitproberenquote:Op zaterdag 28 december 2024 19:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hoe lang duurt het inspecteren van de hotelkamer?
![]()
Gewoon zeggen waar het op staatquote:Op zaterdag 28 december 2024 19:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ik zei het al netter![]()
voor wipje![]()
![]()
Hmm, ik hou liever mn telefoon bij me.quote:
* MizzezAmy streept swingersparty van de bucketlist af
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ik dacht dat je telefoon gewoon in kluisjes moet doen zodat er niet stiekem fotos en filmpjes gemaakt wordenquote:Op zaterdag 28 december 2024 19:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm, ik hou liever mn telefoon bij me.
* MizzezAmy streept swingersparty van de bucketlist afUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Nee dat wil ik echt zo graag!!quote:Op zaterdag 28 december 2024 19:24 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jaaa Eminem![]()
![]()
Al eens live gezien? zo nee: als je de kans krijgt GAANsinterklaaskapoentje
![]()
Wanneer is dit live dan?quote:Op zaterdag 28 december 2024 19:24 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jaaa Eminem![]()
![]()
Al eens live gezien? zo nee: als je de kans krijgt GAAN:')![]()
Pech voor diegenenquote:Op zaterdag 28 december 2024 19:23 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
uhu kan niet iedereen waarderen hiero![]()
![]()
Neequote:Op zaterdag 28 december 2024 19:23 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
uhu kan niet iedereen waarderen hiero![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hmm ja, dat denk ik eigenlijk ook wel.quote:Op zaterdag 28 december 2024 19:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik dacht dat je telefoon gewoon in kluisjes moet doen zodat er niet stiekem fotos en filmpjes gemaakt wordenCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
A zo. Nou wie weet 🤣quote:Op zaterdag 28 december 2024 19:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Allemaal sleutel in een kom.. eentje eruit pakken en daar ga je dan seks mee hebben![]()
Daarom zei ik vanmorgen : telefoons in een kom... met plaatje in OPWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, al dat gepraat over seks, daar kan ik niet tegen hoor!quote:Op zaterdag 28 december 2024 19:23 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
uhu kan niet iedereen waarderen hiero
Toch maar weer in bucket list?quote:Op zaterdag 28 december 2024 19:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm ja, dat denk ik eigenlijk ook wel.
Uw ADH vitamine Worst
1x live gezien. Is wel een van mijn beste concerten. Ook omdat 50 cent erbij was, D12, Cypris hill en nog een paar.quote:
Stond vooraan![]()
Wil er zeker nog eens heen.Smile, it's free therapy.![]()
niks nog.. kijk af en toe..quote:Op zaterdag 28 december 2024 19:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wanneer is dit live dan?Smile, it's free therapy.![]()
Ik weet niet, is een swingersparty niet typisch iets voor mensen die een partner hebben?quote:Op zaterdag 28 december 2024 19:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Toch maar weer in bucket list?
Ik heb niets om mee te swingen
Ook geen Pocketline?quote:Op zaterdag 28 december 2024 19:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik weet niet, is een swingersparty niet typisch iets voor mensen die een partner hebben?
Ik heb niets om mee te swingen![]()
![]()
Crazy but thats how it goeseThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik heb een partner maar swing nietquote:Op zaterdag 28 december 2024 19:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik weet niet, is een swingersparty niet typisch iets voor mensen die een partner hebben?
Ik heb niets om mee te swingen
Ja maar vaak zijn single vrouwen welkom voor lagere entree of zelfs gratis, single mannen niet of duurderquote:Op zaterdag 28 december 2024 19:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb niets om mee te swingenUw ADH vitamine Worst
Crazy, but that's how it goes
Millions of people living as foes
Maybe it's not too late
To learn how to love
And forget how to hateThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik durfde er niet naar te vragenquote:Op zaterdag 28 december 2024 19:32 schreef hemarookworst het volgende:
Waarom weet ik dit, ben er nooit geweest
Uhuquote:Op zaterdag 28 december 2024 19:32 schreef hemarookworst het volgende:
Waarom weet ik dit, ben er nooit geweest![]()
![]()
uhu jij weet wel meer weet ikquote:Op zaterdag 28 december 2024 19:32 schreef hemarookworst het volgende:
Waarom weet ik dit, ben er nooit geweest
Waarom weet jij dat?quote:Op zaterdag 28 december 2024 19:32 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
uhu jij weet wel meer weet ik![]()
Ja jaquote:Op zaterdag 28 december 2024 19:32 schreef hemarookworst het volgende:
Waarom weet ik dit, ben er nooit geweestThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Als dat wel zo zou zijn zeg ik dat gewoon en geef ik nog extra tips voor wie interesse heeftquote:Uw ADH vitamine Worst
Heb je nog extra tips ?quote:Op zaterdag 28 december 2024 19:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als dat wel zo zou zijn zeg ik dat gewoon en geef ik nog extra tips voor wie interesse heeftThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Tips zijn altijd welkom!quote:Op zaterdag 28 december 2024 19:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als dat wel zo zou zijn zeg ik dat gewoon en geef ik nog extra tips voor wie interesse heeft
* greysbones noteert geen creampiequote:Op zaterdag 28 december 2024 19:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Creampie moet je niet doenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik post hier al veel te lang.quote:Op zaterdag 28 december 2024 19:36 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Omdat ik hier langer post dan jij(in DTS)
![]()
neeeeee niet met dat met dat rodequote:Op zaterdag 28 december 2024 19:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones noteert geen creampie
Say whutquote:Op zaterdag 28 december 2024 19:36 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
neeeeee niet met dat met dat rode
Huhquote:Op zaterdag 28 december 2024 19:36 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
neeeeee niet met dat met dat rodeUw ADH vitamine Worst
Ah, ik had een smeuïger verhaal verwachtquote:Op zaterdag 28 december 2024 19:36 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 december 2024 19:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah, ik had een smeuïger verhaal verwacht
beetje ziekjesquote:Op zaterdag 28 december 2024 19:37 schreef hemarookworst het volgende:
Bij een rode creampie zou ik me wel zorgen makenSmile, it's free therapy.sinterklaaskapoentje
![]()
Ik ben hier pas lang!quote:Op zaterdag 28 december 2024 19:36 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
:')![]()
BolkDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
NU nietquote:Op zaterdag 28 december 2024 19:38 schreef greysbones het volgende:
Ow KB vind
* greysbones is lief leuk![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op zaterdag 28 december 2024 19:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ben hier pas lang!![]()
![]()
Ja sint is dan ook niet kapoet te krijgenquote:Op zaterdag 28 december 2024 19:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ben hier pas lang!![]()
![]()
Heb jij in het verleden ook in DTS gepost?Smile, it's free therapy.![]()
woeiiiiiii nu gaat het los!!!quote:Op zaterdag 28 december 2024 19:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ze zijn er eindelijk. Gezellig!!
sterkte
![]()
Nee is gezellig hierquote:Op zaterdag 28 december 2024 19:40 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
woeiiiiiii nu gaat het los!!!
sterkte:')![]()
* greysbones kwakt een klodder yoghurt op het hoofd van Justinquote:
Kwak kwakquote:Op zaterdag 28 december 2024 19:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones kwakt een klodder yoghurt op het hoofd van Justin![]()
Hier welquote:Op zaterdag 28 december 2024 19:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nee is gezellig hier![]()
Griekse?quote:Op zaterdag 28 december 2024 19:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones kwakt een klodder yoghurt op het hoofd van Justin
* greysbones noteert niet met dat rodequote:Op zaterdag 28 december 2024 19:36 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
neeeeee niet met dat met dat rodeThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op zaterdag 28 december 2024 19:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones noteert niet met dat rode![]()
![]()
NEEEJ
* greysbones noteert in het schriftje van GG dat KB zeurtquote:
Staat er al 10 keer inquote:Op zaterdag 28 december 2024 19:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones noteert in het schriftje van GG dat KB zeurt![]()
![]()
quote:![]()
![]()
greysie is geen hontie
Slechte vrouw jij!!!!quote:Op zaterdag 28 december 2024 19:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones noteert in het schriftje van GG dat KB zeurt![]()
![]()
Maakt een slechte vrouw je een man #dtv?quote:Op zaterdag 28 december 2024 19:57 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
greysie is geen hontie
[..]
Slechte vrouw jij!!!!![]()
Heb ik nietquote:Op zaterdag 28 december 2024 18:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat is jullie telefoon pincode?![]()
Ik heb rumquote:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Ja, mijn thee vergeet hij steeds.quote:Op zaterdag 28 december 2024 19:59 schreef JustinK het volgende:
[..]
De thee van @:Mizzezamy en mij bijvoorbeeld
Maar jij drinkt toch ook koffie?
neequote:Op zaterdag 28 december 2024 19:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maakt een slechte vrouw je een man #dtv?
Ja, ik moet maar eens stoppen met mezelf afkrakenquote:
Zeldenquote:Op zaterdag 28 december 2024 20:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, mijn thee vergeet hij steeds.
Maar jij drinkt toch ook koffie?![]()
![]()
Dat is niet nooit! Dan snap ik wel dat GG het niet meer weetquote:Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Mizzezamy shaming?quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik moet maar eens stoppen met mezelf afkraken![]()
![]()
![]()
Snap je toch niet hequote:Op zaterdag 28 december 2024 20:03 schreef maily het volgende:
[..]
Tot heeft niet mijn advies opgevolgd.
hij heeft de foto nog gezien ook
Welke fotoquote:Op zaterdag 28 december 2024 20:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Snap je toch niet he
hij heeft de foto nog gezien ook
Ik doe straks mee.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Maar het was gewoon een hele nette foto!quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:06 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
stuur hem wel maar niet hier![]()
tere zieltjes enzo
@:kree Enzo
Eerst even aangifte doen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
jupquote:Op zaterdag 28 december 2024 20:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar het was gewoon een hele nette foto!
mag gewoon
Bierkratten bij vriendin uit de tuin gepikt.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Jeetjequote:Op zaterdag 28 december 2024 20:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Bierkratten bij vriendin uit de tuin gepikt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Die ligt meestal plat van het lachenquote:Op zaterdag 28 december 2024 20:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kijk je nooit in de spiegel ?![]()
Als ik maar om je kan lachenquote:
Dan kan je humor zo slecht nog niet zijn
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 28 december 2024 20:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Als ik maar om je kan lachen
Dan kan je humor zo slecht nog niet zijn![]()
quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Die ligt meestal plat van het lachen![]()
Ja, was weer een mooi staaltje zelfspot van mij, al zeg ik het zelfquote:
Ja maken het wel mee laatste tijd.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Enig idee wie ?quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja maken het wel mee laatste tijd.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nee ja pand van moeilijke jongeren staat hier tegenover.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
In de tijd dat ik in DTS zit heb ik nog geen koffie gedronkenquote:Op zaterdag 28 december 2024 20:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat is niet nooit! Dan snap ik wel dat GG het niet meer weet![]()
![]()
Niet 1 van de buren ?quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee ja pand van moeilijke jongeren staat hier tegenover.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Lekker voor bij de milde yoghurtquote:Op zaterdag 28 december 2024 20:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones geeft Jus een kopje koffie![]()
![]()
Of er doorquote:Op zaterdag 28 december 2024 20:23 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lekker voor bij de milde yoghurtThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hmm dat is inderdaad ook niet vaak.quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:20 schreef JustinK het volgende:
[..]
In de tijd dat ik in DTS zit heb ik nog geen koffie gedronkenCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:24 schreef mario390 het volgende:
ik vragte of je tubular bells kennt?![]()
Eigenlijk nooit, maar als ik nooit zeg is het ook niet goed, want ik heb het weleens opquote:Op zaterdag 28 december 2024 20:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm dat is inderdaad ook niet vaak.![]()
![]()
Wie niet?quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:24 schreef mario390 het volgende:
ik vragte of je tubular bells kennt?![]()
quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm dat is inderdaad ook niet vaak.![]()
![]()
Iets met bellenquote:Op zaterdag 28 december 2024 20:28 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik kan er zo geen tekst of melodie bij bedenken...
Ik ook geen tekstquote:Op zaterdag 28 december 2024 20:28 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik kan er zo geen tekst of melodie bij bedenken...
Zou ook nog kunnen.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja, maar ik heb ook wel eens een slok getest, dus heb het ook wel eens op. Al is het gebleven bij die ene slokquote:Op zaterdag 28 december 2024 20:27 schreef JustinK het volgende:
[..]
Eigenlijk nooit, maar als ik nooit zeg is het ook niet goed, want ik heb het weleens op
Bassie en Adriaan dat zijn de beste vriendenquote:Op zaterdag 28 december 2024 20:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
de draaien door in topic plaatsen bassie adrianThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Die je maar kunt vindenquote:Op zaterdag 28 december 2024 20:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bassie en Adriaan dat zijn de beste vrienden
Forum Opties Forumhop: Hop naar: