SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smile, it's free therapy.![]()
Heb beeld van iemand met hele hele lange rug of hele hele lange nekquote:Op zaterdag 28 december 2024 19:03 schreef sp3c het volgende:
[..]
Jenkunt hem er niet afschroeven he
Als ik ga liggen istie net zo lang
Zou mezelf wel raken als ik het zou kunnen hoor daar niet van maar kan niet![]()
![]()
of allebei
Ik naar hoe de TT verneukt zou gaan wordenquote:Op zaterdag 28 december 2024 19:10 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik was wel even benieuwd naar de foto in de OP![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 december 2024 19:11 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik naar hoe de TT verneukt zou gaan worden
FOK!ken bij ToT was toepasselijker geweestquote:Op zaterdag 28 december 2024 19:12 schreef Lovely het volgende:
Ach de tt is nog steeds van toepassing![]()
![]()
preciesquote:Op zaterdag 28 december 2024 19:12 schreef Lovely het volgende:
Ach de tt is nog steeds van toepassing
Denk dat @ToT nu de telefoons wel in beslag heeft genomen
Eigelijk wel alleen zijn het er maar 2 die dat doenquote:Op zaterdag 28 december 2024 19:13 schreef JustinK het volgende:
[..]
FOK!ken bij ToT was toepasselijker geweest
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Of. Meer bolken dan feesten 🥳quote:Op zaterdag 28 december 2024 19:13 schreef JustinK het volgende:
[..]
FOK!ken bij ToT was toepasselijker geweestWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Het werd tijdquote:Op zaterdag 28 december 2024 19:14 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
precies
Denk dat @:tot nu de telefoons wel in beslag heeft genomen![]()
![]()
Allemaal in een doos met groot slot er op🤣quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nee zo werkt dat niet bij een swingers party heb ik me laten zeggenquote:Op zaterdag 28 december 2024 19:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Allemaal in een doos met groot slot er op🤣
Wat is een swingers party dan weer?quote:Op zaterdag 28 december 2024 19:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
nee zo werkt dat niet bij een swingers party heb ik me laten zeggenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bolk dan maar 🤣quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Allemaal sleutel in een kom.. eentje eruit pakken en daar ga je dan seks mee hebbenquote:Op zaterdag 28 december 2024 19:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat is een swingers party dan weer?![]()
Daarom zei ik vanmorgen : telefoons in een kom... met plaatje in OP
quote:Op zaterdag 28 december 2024 19:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
nee zo werkt dat niet bij een swingers party heb ik me laten zeggen![]()
Wat doen ze dan met de telefoons op een swingersparty?
Of is het soms net zoals met de sleutels, dat je een telefoon moet pakken om te bepalen met wie je het gezellig gaat hebben?Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
quote:Op zaterdag 28 december 2024 19:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
Wat doen ze dan met de telefoons op een swingersparty?
Of is het soms net zoals met de sleutels, dat je een telefoon moet pakken om te bepalen met wie je het gezellig gaat hebben?dat dus
Smile, it's free therapy.sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Hoe lang duurt het inspecteren van de hotelkamer?:')![]()
Incl klein wipje?quote:Op zaterdag 28 december 2024 19:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hoe lang duurt het inspecteren van de hotelkamer?![]()
Zeker bedden aan het uitproberenquote:Op zaterdag 28 december 2024 19:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hoe lang duurt het inspecteren van de hotelkamer?
Smile, it's free therapy.sinterklaaskapoentje
![]()
Gewoon zeggen waar het op staatquote:Op zaterdag 28 december 2024 19:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ik zei het al netter![]()
voor wipje![]()
![]()
Hmm, ik hou liever mn telefoon bij me.quote:
* MizzezAmy streept swingersparty van de bucketlist af
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ik dacht dat je telefoon gewoon in kluisjes moet doen zodat er niet stiekem fotos en filmpjes gemaakt wordenquote:Op zaterdag 28 december 2024 19:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm, ik hou liever mn telefoon bij me.
* MizzezAmy streept swingersparty van de bucketlist afUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Nee dat wil ik echt zo graag!!quote:Op zaterdag 28 december 2024 19:24 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jaaa Eminem![]()
![]()
Al eens live gezien? zo nee: als je de kans krijgt GAANsinterklaaskapoentje
![]()
Wanneer is dit live dan?quote:Op zaterdag 28 december 2024 19:24 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jaaa Eminem![]()
![]()
Al eens live gezien? zo nee: als je de kans krijgt GAAN:')
Forum Opties Forumhop: Hop naar: