Nee die komt straks pasquote:
soms was vroeger veel slechterquote:
Hier ook wel. Sowieso steek ik het volgend jaar allemaal anders in denk ikquote:Op zaterdag 28 december 2024 18:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Op de een of andere manier vind ik de top 2000 dit jaar langzamer gaan dan afgelopen jaren.
Daar op 337 zelfs...quote:
Viel niet goed?quote:Op zaterdag 28 december 2024 18:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hier ook wel. Sowieso steek ik het volgend jaar allemaal anders in denk ikNiet meer quizzen op 23 december bijvoorbeeld.
Gerard E. bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 28 december 2024 18:14 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
De broertjes Lennon. Er zijn mensen die hun zoon ernaar vernoemd hebben...
Ik vind het juist sneller gaan dan vorige keer, ik had toen het idee dat ik soms de week een beetje uit zat te zitten of zo. Maar goed ik zit nu ook wat beter in mn vel, zou ermee te maken kunnen hebben.quote:Op zaterdag 28 december 2024 18:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Op de een of andere manier vind ik de top 2000 dit jaar langzamer gaan dan afgelopen jaren.
Ik was al niet superfit en alles wat ik heb uitgehaald om daarbij te kunnen zijn was achteraf denk ik een beetje dodelijk met een Top 2000 waar ik altijd van de adrenaline niet kan slapen.quote:
Niet naar deze broertjes Lennonquote:Op zaterdag 28 december 2024 18:14 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
De broertjes Lennon. Er zijn mensen die hun zoon ernaar vernoemd hebben...
lijkt alsof er een oorlog aankomt.quote:
De vooravond denk ik jaquote:Op zaterdag 28 december 2024 18:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
The Eve Of The War is aangebroken?
Dat heb ik met Can't Hold Us en Get Lucky bijv oh en Blurred Linesquote:Op zaterdag 28 december 2024 18:16 schreef MTheBassman het volgende:
Ah, deze echt heel vaak tijdens uitgaan gehoord. Maar blijft nog wel lekker deze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |