Nee toen had ik een feestjequote:Op zaterdag 28 december 2024 18:08 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
21 december 2012 was iets langer geleden geloof ik
Ik heb een theepot met zeefje, maar die kun je er ook uithalen als je een zakje gebruikt. Ideaal. Ik zet meestal een kannetje thee.quote:Op zaterdag 28 december 2024 18:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook van thee eieren
italianenquote:Op zaterdag 28 december 2024 18:10 schreef OscarMopperkont het volgende:
Wie zijn die mensen die op Venice stemmen?
Inwoners van Venice?quote:Op zaterdag 28 december 2024 18:10 schreef OscarMopperkont het volgende:
Die moest ik even opzoekenquote:Op zaterdag 28 december 2024 18:08 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
21 december 2012 was iets langer geleden geloof ik
Hij zal eens goed in de binnenkant van de ogen lippen bekijkenquote:
Hee je bent weer terug.quote:Op zaterdag 28 december 2024 18:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kende dus jaren alleen deze versie. Wij deden een keer Steady as she goes met de band. Was er iemand die steeds dit ging zingen. Pas een paar jaar later begreep ik waarom.
Iemand die wel Venice?quote:Op zaterdag 28 december 2024 18:10 schreef OscarMopperkont het volgende:
Wonen vaak aan het strand.quote:Op zaterdag 28 december 2024 18:10 schreef OscarMopperkont het volgende:
Is geheim, project Xquote:
die gebruik ik dus gewoon voor kruidnagel en laurier enzoquote:Op zaterdag 28 december 2024 18:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook van thee eieren
Wat een moeilijke taal voor een tienermeisjequote:Op zaterdag 28 december 2024 18:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is geheim, project X
Niet gelieerd aan omhooggevallen techbro's
9hja dat klinkt ook goedquote:Op zaterdag 28 december 2024 18:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb een theepot met zeefje, maar die kun je er ook uithalen als je een zakje gebruikt. Ideaal. Ik zet meestal een kannetje thee.
Ja in de stoof iddquote:Op zaterdag 28 december 2024 18:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
die gebruik ik dus gewoon voor kruidnagel en laurier enzo
ook heerlijk iddquote:Op zaterdag 28 december 2024 18:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb een theepot met zeefje, maar die kun je er ook uithalen als je een zakje gebruikt. Ideaal. Ik zet meestal een kannetje thee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |